۱۳۹۹۷۱۷
۴۷۳
۴۷۳
پ

رونمایی از قابلیت‌های جالب گوشی تاشو هواوی

هواوی امروز از جدیدترین گوشی تاشو صدفی خود با نام Pocket ۲ رونمایی کرد که نسبت به نسل قبلی با پیشرفت‌های زیادی همراه شده است.

خبرآنلاین: هواوی امروز از جدیدترین گوشی تاشو صدفی خود با نام Pocket ۲ رونمایی کرد که نسبت به نسل قبلی با پیشرفت‌های زیادی همراه شده است. هواوی پاکت ۲ اولین گوشی تاشو صدفی جهان دوربین اصلی چهارگانه است و همچنین اولین دستگاه هواوی با لولای قطره‌ای محسوب می‌شود.

 هواوی در داخل گوشی تاشو خود از یک پنل LPTO OLED تاشو ۶.۹۴ اینچی استفاده کرده و نمایشگر بیرونی دستگاه یک پنل دایره‌ای ۱.۱۵ اینچی است. ماژول دوربین‌ها نیز با طراحی متقارن دایره‌ای خود در کنار نمایشگر بیرونی دیده می‌شود. نمایشگر داخلی دستگاه وضوح فول اچ‌دی پلاس را ارائه می‌کند و پنل دایره‌ای بیرون دارای وضوح ۳۴۰ در ۳۴۰ پیکسل است.

براساس گزارش دیجیاتو، غول چینی از چند وقت پیش ارائه اطلاعات درباره چیپست گوشی‌های خود را متوقف کرده است و فقط می‌دانیم که هواوی پاکت ۲ احتمالاً دارای چیپست Kirin ۹۰۰۰S است. رم ۱۲ گیگابایتی و سه گزینه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی سایر مشخصات آن را تشکیل می‌دهند.

رونمایی از قابلیت‌های جالب گوشی تاشو هواوی

همچنین نسخه دیگری با نام Pocket 2 Art از این دستگاه وجود دارد که علاوه بر ظاهر شیک‌تر، دارای 16 گیگابایت رم و حافظه 1 ترابایتی است.

دوربین اصلی Pocket 2 یک سنسور 50 مگاپیکسلی با OIS و دریچه دیافراگم f/1.6 است. دوربین فوق‌عریض آن نیز یک سنسور 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است. سایر سنسورهای دستگاه شامل لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی F/2.4 با امکان زوم 3 برابری و یک یک سنسور 2 مگاپیکسلی UV می‌شود.

به گفته هواوی، دوربین UV می‌تواند شدت اشعه ماوراءبنفش را تشخیص دهد و استفاده از ضد آفتاب را در مواقع ضروری به کاربران پیشنهاد دهد.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج