۱۴۰۰۰۱۸
۲۵۹
۲۵۹
پ

زمان صدور احکام فرهنگیان معترض به رتبه‌بندی

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه پرونده اعتراضات رتبه‌بندی فرهنگیان بسته شده است گفت: به اعتراضات پاسخ و همه آن‌ها بررسی شده؛ اعتراضات برخی فرهنگیان با تاخیر واصل شده بود و ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ هزار فرهنگی در این رابطه باقی مانده بودند که پرونده آن‌ها نیز بررسی و درصورت پذیرفته شدن اعتراضات، احکامشان اسفندماه صادر می‌شود لذا می‌توان گفت پرونده اعتراضات رتبه‌بندی بسته شده است.

انتخاب: سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه پرونده اعتراضات رتبه‌بندی فرهنگیان بسته شده است گفت: به اعتراضات پاسخ و همه آن‌ها بررسی شده؛ اعتراضات برخی فرهنگیان با تاخیر واصل شده بود و ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ هزار فرهنگی در این رابطه باقی مانده بودند که پرونده آن‌ها نیز بررسی و درصورت پذیرفته شدن اعتراضات، احکامشان اسفندماه صادر می‌شود لذا می‌توان گفت پرونده اعتراضات رتبه‌بندی بسته شده است.

زمان صدور احکام فرهنگیان معترض به رتبه‌بندی

علی فرهادی درخصوص رتبه بندی نومعلمان نیز افزود: برای نومعلمان نیز سامانه رتبه بندی از روز شنبه هفته گذشته باز شده و معلمان جدید الاستخدامی که از دانشگاه فرهنگیان فارغ التحصیل شده‌اند می‌توانند مدارک خود را در سامانه بارگذاری کنند و مطابق قانون رتبه‌بندی احکام آن‌ها صادر می‌شود.

وی آمار اعتراضات را به نسبت جمعیت معلمان زیاد عنوان کرد و ادامه داد: اعتراضات قابل قبول کمتر از ۲۵ درصد بود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در خصوص شرایط رتبه‌بندی دانشجو معلمان عنوان کرد: دانشجو معلمانی که تحصیل آن‌ها پایان یافته باشد، مدارکشان تکمیل و توسط دانشگاه تایید شده باشد، در صورت بارگذاری مدرک، مشمول رتبه بندی می‌شوند.

فرهادی در خصوص میزان دریافتی دانشجومعلمان گفت: این افراد بدلیل آنکه تازه فارغ التحصیل شده‌اند در واقع آموزشیار معلم (مربی آموزشیار معلم) می‌شوند و شرایط حقوق آن‌ها نسبت به رتبه‌ای که می‌گیرند و با توجه به منطقه خدمت، سختی آب و هوا و متاهل بودن پرداخت می‌شود.

وی در پایان علت اصلاح رتبه‌بندی را به روزآوری آیین‌نامه رتبه بندی مطابق با قانون اعلام کرد و افزود: اصلاحات باید در کارگروه تخصصی بررسی شود و طبق زمان بندی در برنامه هفتم مکلف به اعلام نتیجه آن هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج