۱۴۰۰۳۹۷
۱۷۹۰۲
۱۷۹۰۲
پ

خبری که عاشقان هری پاتر منتظرش بودند

مدیر عامل کمپانی برادران وارنر از بازه زمانی پخش مجموعه تلویزیونی Harry Potter رونمایی کرده است.

گیمفا: یکی از بزرگترین خبرهای دنیای سرگرمی طی سال‌های اخیر را می‌توان به رونمایی از بازسازی فرنچایز پرطرفدار Harry Potter (هری پاتر) در غالب یک مجموعه تلویزیونی نسبت داد که با واکنش‌های متفاوتی از سوی مخاطبین روبرو شده است. مخاطبینی که با توجه به ترندهای فرهنگی مبتذل این روزهای کمپانی‌های فیلم و سریال‌سازی و همچنین کیفیت ناامید کننده سری فیلم‌های Fantastic Beasts حسابی نگرانی احیای دنیای جادوگری جی. کی. رولینگ شده‌اند.

خبری که عاشقان هری پاتر منتظرش بودند

با این حال کمپانی برادران وارنر بی‌توجه به نگرانی و انتقادات عزم خود را جزم کرده تا این بازسازی را برای سرویس استریم مکس تدارک دیده و همان کاری را انجام دهد که کمپانی آمازون در قبال سرزمین میانه جی. آر. آر. تالکین انجام داده است؛ بهره‌گیری از محبوبیت فرنچایزی بزرگ برای احیای دوباره مجموعه‌ای جدید که طبق ادعاهایش می‌تواند جنبه‌های متفاوتی از داستان را به معرض نمایش بگذارد.

حال طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده از سوی خبرگزاری ورایتی، مدیر عامل کمپانی برادران وارنر یعنی شخص دیوید زسلاو از پنجره زمانی پخش ریبوت تلویزیونی هری پاتر رونمایی کرده و سال ۲۰۲۶ میلادی را زمانی مناسب برای به تصویر کشیدن ماجراجویی‌های دانش آموزان هاگوارتز اعلام نموده است.

تاکنون ۸ فیلم از هری پاتر به نمایش در سالن‌های سینما درآمده که همگی با استقبال بی‌سابقه‌ای از سوی مخاطبین همراه شده‌ تا حدی که امروزه تبدیل به آثاری نوستالژی و خاطره‌انگیز گشته‌اند. باید صبر کرد و دید که سریال اختصاصی سرویس استریم مکس می‌تواند نظر مثبت چنین مخاطبین نگرانی را جلب نماید یا که با اثری ناامید کننده همچون سریال حلقه‌های قدرت طرف خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج