۱۴۰۰۶۴۷
۶۱۱
۶۱۱
پ

مرگ وحشتناک دختر ۲ ساله با متادون

«دخترم گریه و بی‌تابی می کرد و من برای اینکه به گریه های او پایان بدهم، تصمیم احمقانه‌ای گرفتم که منجر به مرگ او شد.»این اعترافات مادری است که با حل کردن قرص متادون در آب، ‌ جان دختر ۲ ساله اش را گرفته است.

همشهری: «دخترم گریه و بی‌تابی می کرد و من برای اینکه به گریه های او پایان بدهم، تصمیم احمقانه‌ای گرفتم که منجر به مرگ او شد.»این اعترافات مادری است که با حل کردن قرص متادون در آب، ‌ جان دختر ۲ ساله اش را گرفته است.

این پرونده صبح روز بیست و چهارم آذرماه به جریان افتاد. آن روز به قاضی محسن اختیاری، ‌ بازپرس جنایی تهران خبر رسید که دختری ۲ ساله به طرز مشکوکی جان باخته است. مادر این کودک می گفت که دخترش هنگام بازی با پسرخاله خردسالش دچار حادثه شده و بر اثر اصابت سرش به زمین جان باخته است. اما پزشکی قانونی اعلام کرد که هیچ گونه ضربه‌ای به سر کودک وارد نشده و علت مرگ او مسمومیت با متادون بوده است. اعلام این نظریه، پرونده را وارد مسیر تازه‌ای کرد.

مادر و خاله کودک که شاهدان حادثه بودند به دادسرا احضار شدند. آنها وقتی دیدند دروغشان، فاش شده، ادعای تازه‌ای مطرح کردند.

مادر دختر بچه گفت: آن روز در خانه خواهرم بودم و دخترم در حال بازی بود که دور از چشم ما شربت متادون متعلق به شوهرخواهرم را سر کشید. شوهر خواهرم معتاد است و هر ازگاهی شربت متادون مصرف می کرد. ما اصلا فکرش را نمی کردیم اتفاقی بیفتد، چون مقدار متادونی که خورده بود زیاد نبود. اما رفته رفته حالش بدتر شد و ما به شدت ترسیدیم. سپس با خواهرم تصمیم گرفتیم، دخترم را برای درمان به بیمارستان برسانیم اما می ترسیدیم پای خودمان گیر شود. به همین دلیل، داستان خیالی به پرسنل بیمارستان تعریف کردیم و به دروغ گفتیم که دخترم هنگام بازی با پسرخاله اش، ‌دچار حادثه شده است. راستش اصلا به اینجای ماجرا و نتیجه پزشکی قانونی درباره علت مرگ فکر نکرده بودیم

این دو خواهر(مادر و خاله کودک جان باخته) به دستور قاضی اختیاری بازداشت شدند و تحقیقات از آنها ادامه داشت تا اینکه مادر کودک دیروز اسرار قتل دخترش را فاش کرد. وی گفت: دخترم خیلی گریه و بی تابی می کرد و درست در همان لحظه چشمم افتاد به قرص متادونی که زیر بخاری بود. شوهر خواهرم اعتیاد داشت و متادون مصرف می کرد. من هم تصمیم گرفتم متادون را در آب حل کنم و به دخترم بدم تا بی قراری هایش تمام شود. من اصلا فکرش را نمی کردم که این تصمیم من به قیمت جان دخترم تمام شود و حالا به شدت پشیمانم.

این زن به اتهام مباشرت در قتل عمدی بازداشت است و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج