۱۴۰۰۶۵۹
۱۱۱۶
۱۱۱۶
پ

حکم پسر عاشقی که در زمان سوگ مرتکب قتل شد

پسر عاشق که در سوگ از دست دادن دختر مورد علاقه‌اش مرتکب قتل شده ‌است با جلب رضایت اولیای دم از مرگ نجات پیدا کرد.

اعتمادآنلاین: پسر عاشق که در سوگ از دست دادن دختر مورد علاقه‌اش مرتکب قتل شده ‌است با جلب رضایت اولیای دم از مرگ نجات پیدا کرد.

حکم پسر عاشقی که در زمان سوگ مرتکب قتل شد

متهم که مردی جوان است در پی کشته شدن دختری که عاشقش بود و در حین سوگ عمیقی که تجربه می‌کرد، مرتکب قتل شد. متهم بعد از وارد کردن ضربات چاقو بر بدن مقتول از پارک محل درگیری فرار کرد و مرد مجروح که سعید نام داشت به بیمارستان برده شد اما به دلیل شدت جراحات جانش را از دست داد.

ماموران از طریق دوربین مداربسته موفق شدند پسر جوان به نام مهرسان را بازداشت کنند و او به درگیری با سعید و قتل این مرد اعتراف کرد.

پرونده با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و قضات با توجه به درخواست اولیای‌ دم، بعد از شنیدن دفاعیات مهرسان، او را به قصاص محکوم کردند. رأی صادره به تایید رسید و مهرسان برای قصاص به اجرای احکام معرفی شد؛ اما مادر سعید در لحظات آخر قبول کرد از قصاص گذشت کند و مهرسان دوباره به زندگی برگشت. به این ترتیب پرونده برای رسیدگی دوباره به دادگاه ارسال شد.

مهرسان که دوباره به زندگی برگشته بود در محاکمه دوم اتهام قتل را قبول کرد و گفت: مدتی بود با دختری به نام نیلوفر رابطه داشتم. عاشقش شده‌ بودم. انگار خدا در میان سختی‌های زندگی‌ام امید دوباره به من داده ‌بود. چند روز قبل از قتل با نیلوفر صحبت و از او خواستگاری کردم و قرار شد هماهنگی بین خانواده‌ها را انجام دهیم و من به خواستگاری او بروم. روی ابرها بودم. حالم خیلی خوب بود هیچ چیز نمی‌توانست حالم را بد کند تا اینکه سه روز بعد از خواستگاری متوجه شدم نیلوفر در خانه‌اش کشته شده ‌است. چه کسی و چرا او را کشته بود، نمی‌دانستم و هنوز هم نمی‌دانم.

متهم ادامه داد: وضعیت روحی‌ام به‌شدت به هم ریخت. عاشق نیلوفر بودم و حالا سوگ جای عشق را در زندگی‌ام گرفته بود. لحظه‌ای نمی‌توانستم او را فراموش کنم. باور نمی‌کردم زندگی‌ام ناگهان به هم ریخته است. زمان حادثه ناراحت و عصبی در پارک نشسته بودم که با سعید روبه‌رو شدم. بدون هیچ دلیلی با هم درگیر شدیم. اصلاً او را نمی‌شناختم و نمی‌دانم چرا یک‌دفعه بین‌مان درگیری پیش آمد. از شدت عصبانیت او را زدم و از ترس فرار کردم.

متهم گفت: مادر سعید مرا بخشید. او به من درس زندگی داد. اشتباه بزرگی کردم و از کاری که کردم خیلی خیلی پشیمان هستم. حالا که بخشیده شده‌ام از دادگاه هم درخواست بخشش دارم.  بنا بر این گزارش، قضات در پایان جلسه برای صدور رأی وارد شور شدند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج