۱۴۰۲۱۶۶
۷۶۴۸
۷۶۴۸
پ

بازدید از برج میلاد هم سخت شد

با موافقت اعضای شورای شهر تهران بلیط بازدید از برج میلاد در سال ۱۴۰۳ افزایش پیدا کرد.

تسنیم: با موافقت اعضای شورای شهر تهران بلیط بازدید از برج میلاد در سال ۱۴۰۳ افزایش پیدا کرد.

 

بازدید از برج میلاد هم سخت شد

عباس حیدری؛ مدیر عامل شرکت برج میلاد امروز در حاشیه دویست و نوزدهمین جلسه شورای شهر تهران در تشریح قیمت جدید بازدید از برج میلاد در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: قیمت بلیط برج میلاد در سال ۱۴۰۲ برای سکوی دید باز ۸۰ هزار تومان، کل طبقات ۱۲۰ هزار تومان بود که با مصوبه شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۳ قیمت بلیط سکوی دیدباز به ۱۰۰ هزار تومان و کل طبقات به ۱۸۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد. همچنین بلیط کل طبقات نیز به همراه گنبد آسمان در سال آینده ۳۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: به این ترتیب برای سال 1403،‌ حدود 25 درصد افزایش در بلیط بازدید از سکوی دید باز و 50 درصد افزایش برای سایر طبقات پیش‌بینی شده است و طبقه گنبد آسمان نیز برای اولین بار 300 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت برج میلاد همچنین در ارتباط با نرخ بلیط رستوران گردان برج میلاد گفت: این مجموعه در اختیار بهره‌بردار است و نرخ آن توسط اتحادیه صورت می‌گیرد در واقع شهرداری تهران مکان را اجاره و دستگاه‌های نظارتی بر نرخ‌های آن نظارت می‌کنند.

حیدری درباره ارائه تخفیف به اقشار مختلف جامعه برای بازدید از برج میلاد تصریح کرد: برای فعالان حوزه گردشگری 30 درصد، خانواده شهرداری تهران، خبرنگاران و فعالان ورزشی 50 درصد، دانشجویان و دانش‌آموزان 50 درصد، ایثارگران و جانبازان بدون محدودیت افراد خانواده و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد 50 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر رعایت حجاب در مجموعه برج میلاد گفت: وظیفه ما فضاسازی محیطی است که این کار صورت گرفته و در ارتباط با تذکر لسانی نیز همکاران ما در این زمینه کار را به خوبی انجام می‌دهند اما در ارتباط با عدم ارائه خدمات به افراد بی‌حجاب این کار باید توسط دستگاه انتظامی و قضایی پیگیری شود اما ما آمادگی همکاری را در این حوزه داریم.

مدیر عامل شرکت برج میلاد در ارتباط با برنامه‌های برج میلاد در ایام نوروز تصریح کرد: این برنامه‌ها از 9 صبح تا 2 بامداد ادامه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج