۱۴۰۲۱۷۲
۱۲۳۵
۱۲۳۵
پ

افشاگری‌های جدید از حواشی فیلم برادران لیلا

جواد نوروزبیگی، تهیه‌کننده فیلم «برادران لیلا» درباره کلیت پرونده این فیلم و اتفاقاتی که در این یک‌سال از سر گذرانده و همه حواشی آن نکاتی را یادآور شده است.

برترین‌ها: جواد نوروزبیگی، تهیه‌کننده فیلم «برادران لیلا» درباره کلیت پرونده این فیلم و اتفاقاتی که در این یک‌سال از سر گذرانده و همه حواشی آن نکاتی را یادآور شده است.

 

افشاگری‌های جدید از حواشی فیلم برادران لیلا

تینا جلالی در روزنامه اعتماد نوشت: پارسال همین موقع‌ها بود که نسخه غیرقانونی فیلم «برادران لیلا» در فضای مجازی و اینترنت منتشر و با حواشی گسترده‌ای همراه شد، حالا یک‌سال از این ماجرا می‌گذرد و طی یک‌سال اخیر سازندگان اتفاقات زیادی را از سر گذراندند. مهم‌ترین بخش ماجرا هم احکامی بود که برای کارگردان و تهیه‌کننده فیلم صادر شده بود که بسیار بحث‌برانگیز بود طوری که با واکنش رسانه‌های معتبر جهان و هنرمندان بزرگ دنیا نظیر اسکورسیزی همراه بود.

امروز بعد از گذشت یک‌سال ،سرنوشت فیلم و سازندگان آن همچنان نامعلوم است. تهیه‌کننده می‌گوید: «22 بهمن اس‌ام‌اس آمد که مورد عفو قرار گرفتیم، اما اخیرا برای تمدید موسسه‌ام به وزارت ارشاد رفتم به من گفتند شما همچنان ممنوع‌الکار هستید و ما هیچ اقدام قانونی نمی‌توانیم برای شما انجام دهیم، به آنها گفتم ما که پرونده‌مان تمام شده، گفتند آنجا نهاد اطلاعاتی دیگر بوده، اینجا نهاد اطلاعاتی دیگر است و این فرق می‌کند.»

ما با جواد نوروزبیگی، تهیه‌کننده فیلم «برادران لیلا» درباره کلیت پرونده این فیلم و اتفاقاتی که در این یک‌سال از سر گذرانده و همه حواشی آن گفت‌وگویی انجام دادیم که پیش روی شماست.

به گزارش اعتماد بخش هایی از گفت و گوی جواد نورزبیگی را در ادامه می خوانید:

درمورد حکم سعید روستایی؛ عجیب برای من این بود که در مقدمه حکم آمده بود ارتباط با رسانه‌های بیگانه، گرفتن پول از آنها به قصد بر هم زدن نظام و تبلیغ علیه نظام و ساخت فیلم‌های اینچنینی و حضور در جشنواره‌های معاند نظیر کن.

به هر حال باید این فیلم به صورت رسمی پخش شود، فیلم با رعایت قوانین ساخته شده و باید به صورت قانونی پخش شود، ‌خود ما اصلا راضی به قاچاق فیلم نبودیم، چون کل سرمایه ما از بین رفت، فیلم سینمایی ساخته شده و باید در سینما دیده می‌شد، نه اینکه در موبایل یا مونیتور دیده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج