۱۴۰۲۱۸۱
۸۲۸۶
۸۲۸۶
پ

«تل ماسه ۲» گیشه آمریکا را گرفت

قسمت جدید فیلم علمی تخیلی «تل ماسه» در نخستین روز اکران، ۳۲ میلیون دلار در آمریکا فروخت و احتمالا فروش بیش از ۷۵ میلیون دلاری را در اکران افتتاحیه خود رقم خواهد زد.

ایسنا: قسمت جدید فیلم علمی تخیلی «تل ماسه» در نخستین روز اکران، ۳۲ میلیون دلار در آمریکا فروخت و احتمالا فروش بیش از ۷۵ میلیون دلاری را در اکران افتتاحیه خود رقم خواهد زد.

«تل ماسه ۲» گیشه آمریکا را گرفت

دنباله فیلم «تل ماسه» ساخته «دنیس ویلنوو» با حضور تیموتی شالامی و زندایا در نقش‌های اصلی در روز افتتاحیه ۳۲.۱ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی شامل فروش ۱۲ میلیون دلاری در پیش نمایش به ثبت رساند و پیش‌بینی می‌شود این فیلم با حداقل ۷۲ تا ۷۵ میلیون دلار در اکران اقتتاحیه بفروشد که تقریباً دو برابر فیلم اول (۴۰ میلیون دلار) خواهد بود.

استودیوهای رقیب بر این باورند که «نتل ماسه ۲» می‌تواند اکران افتتاحیه ۷۷ یا ۷۸ میلیون دلاری را رقم بزند. این فیلم توانسته نقدهای بسیار خوبی دریافت کند و توانسته نمره سینمایی A را کسب کند در حالی که قسمت اول آن نمره سینمایی A- کسب کرده بود.

«تل ماسه ۲» بزودی در ۷۱ بازار بین‌المللی نیز اکران می شود و برآورد شده در گیشه بین‌الملل نیز در هفته نخست اکران به فروشی بالغ بر ۷۵ میلیون دلار دست یابد.

بازیگران سرشناسی شامل آستین باتلر، فلورانس پو و کریستوفر واکن در قسمت جدید فیلم «تل ماسه» و به ربکا فرگوسن، خاویر باردم، جاش برولین، استلان اسکارسگارد، دیو باوتیستا و شارلوت رمپلینگ پیوسته‌اند.

قسمت نخست فیلم «تل ماسه» در گیشه جهانی بیش از ۴۰۲ میلیون دلار فروش داشت که با توجه به شرایط همه‌گیری کرونا رقمی قابل قبول و امیدوارکننده بود اما سازندگان فیلم انتظارات بسیار بیشتری برای قسمت دوم این فیلم دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج