۱۴۰۳۳۳۳
۵۴۰
۵۴۰
پ

این خط مترو از ۲۵ محله تهران عبور می‌کند

محسن هرمزی، مدیرعامل شرکت مترو تهران در خصوص پروژه ساخت خط ۸ شبکه مترو پایتخت گفت: خط ۸ مترو تهران، یکی از چهار خط جدید شبکه حمل و نقل ریلی پایتخت به حساب می‌آید که از محدوده مسعودیه در منطقه ۱۵ آغاز و تا ایستگاه سرسبز در مرز مناطق ۴ و ۸ ادامه خواهد یافت.

همشهری آنلاین: محسن هرمزی، مدیرعامل شرکت مترو تهران در خصوص پروژه ساخت خط ۸ شبکه مترو پایتخت گفت: خط ۸ مترو تهران، یکی از چهار خط جدید شبکه حمل و نقل ریلی پایتخت به حساب می‌آید که از محدوده مسعودیه در منطقه ۱۵ آغاز و تا ایستگاه سرسبز در مرز مناطق ۴ و ۸ ادامه خواهد یافت.

این خط مترو از ۲۵ محله تهران عبور می‌کند

این خط در تبادل با خط ۹، لوپ حمل و نقلی مناطق مرکزی شهر را تشکیل داده و مسافران زیادی را جذب خواهند کرد. در واقع پیش‌بینی می‌شود با تکمیل خط ۸ و ایستگاه‌های آن در سال افق طرح، سالانه حدود ۳۰۰ میلیون سفر از طریق این خط به مقاصد خود دسترسی پیدا کنند.

او در ادامه افزود: این خط جدید شبکه مترو تهران از ۱۱ منطقه شهرداری عبور کرده و محدوده‌هایی از قبیل شهرک مسعودیه، بزرگراه امام رضا (ع)، سه راه افسریه، بزرگراه بعثت، پایانه جنوب، راه آهن، میدان بهمن، بوستان ولایت، بزرگراه آیت ا… سعیدی، یافت آباد، بزرگراه یادگار امام (ره)، خیابان‌های آزادی، آذری، حبیب ا…، کوی نصر، بزرگراه شیخ فضل ا… نوری، پل آزمایش، بزرگراه کردستان، میدان یوسف آباد، پارک ساعی، پایانه بیهقی، بزرگراه رسالت، سیدخندان، میدان رسالت و خیابان سرسبز را دربرمی گیرد. به تعبیری مدل‌های کلان‌نگر شهر تهران نشان می‌دهد.

هرمزی تاکید کرد: خط ۸ در آینده، پرمسافرترین خط در بین خطوط چهارگانه جدید خواهد بود. این خط محدوده‌های جنوب شرق، جنوب، مرکز و شرق پایتخت را تحت پوشش حمل و نقلی قرار می‌دهد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران در پایان گفت: به منظور تسریع در آغاز عملیات اجرایی خط ۸ مترو تهران و با همکاری شهرداری منطقه ۱۵، محل تجهیز کارگاه این خط در منطقه مسعودیه آماده شده و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج