۱۴۰۳۴۸۵
۹۵۴
۹۵۴
پ

نام ۳۱ میدان اصلی تهران تغییر می‌کند

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار تهران در سومین همایش شهرداران نواحی از نامگذاری ۳۱ استان روی ۳۱ میدان اصلی تهران خبر داد.

همشهری آنلاین: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار تهران در سومین همایش شهرداران نواحی از نامگذاری ۳۱ استان روی ۳۱ میدان اصلی تهران خبر داد.

نام ۳۱ میدان اصلی تهران تغییر می‌کند

حسین نظری در تشریح اهم برنامه‌های این طرح گفت: «امسال مطابق برنامه ‌ریزی‌های صورت گرفته ۳۱ میدان اصلی شهر تهران به نام ۳۱ استان نام‌گذاری می‌شود. همچنین در این میادین با همت سازمان زیباسازی و شهرداری مناطق نمادها و المان‌های اصلی استان‌ها در راستای شناخت و ترویج هر چه بیشتر فرهنگ ایرانی نصب خواهد شد.»

محمد امین توکلی زاده، معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران هم در این همایش گفت که ۲۲ پارک در مناطق ۲۲ گانه به عنوان پهنه گردشگری پیش بینی شده است.

او تاکید کرد: «در این پهنه‌ها و سایر پارک‌ها علاوه بر طرح‌ریزی برنامه مناسب گردشگری، طرح سفره افطاری ساده را مانند سال گذشته در نظر گرفتیم که بزرگ‌ترین سفره افطاری ساده در بلوار کشاورز تهران با همراهی سازمان اوج و سازمان زیباسازی برپا می شود و پارک لاله هم میزبان برنامه «رمضان شهر» خواهد بود.»

به گفته توکلی زاده: «در رمضان شهر امسال تمرکز ما بر مفاهیم آیات سوره مبارکه ابراهیم است.علاوه بر این در شب‌های ماه مبارک رمضان با همراهی حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی در مساجد طرح آرمان جلسات تفسیر قرآن برگزار خواهد شد.»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج