۱۴۰۳۷۰۵
۱۰۱۰
۱۰۱۰
پ

خط و نشان آموزش و پرورش به معلمان بلاگر

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه هیچ معلمی به خاطر بلاگر بودن اخراج نشده است، گفت: اگر دانش‌آموزی از طریق فعالیت معلمان بلاگر آسیب ببیند، با معلم برخورد قانونی می‌شود.

فارس: سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه هیچ معلمی به خاطر بلاگر بودن اخراج نشده است، گفت: اگر دانش‌آموزی از طریق فعالیت معلمان بلاگر آسیب ببیند، با معلم برخورد قانونی می‌شود.

 مدتی است که فعالیت معلمان بلاگر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته و در این خصوص نقدهای مختلفی مطرح شده است.

علی فرهادی ؛سخنگوی وزارت آموزش و پرورش، در گفت‌وگویی در این باره اظهار کرد: حریم خصوصی دانش‌آموزان برای آموزش و پرورش مهم است و معلمان بلاگر باید این حریم را رعایت کنند. 

وی تصریح کرد: چنانچه معلمی در این زمینه به هر شکلی، حریم خصوصی دانش‌آموزان را به خطر بیندازد، برخورد می‌کنیم. 

فرهادی با هشدار به معلمان بلاگر، گفت: معلمان به هیچ وجه حق ندارند از دانش‌آموزان فیلم گرفته و منتشر کنند چرا که ممکن است از طریق پخش این فیلم، دانش‌آموز آسیب ببیند. 

وی در واکنش به این جمله که برخی معلمان بلاگر عنوان می‌کنند از خانواده دانش‌آموزان اجازه گرفتیم، افزود: مثل این است که معلمی بگوید از والدین دانش‌آموز اجازه گرفتم که دانش‌آموز را تنبیه بدنی کنم. مگر والدین کودکی اجازه می‌دهند کسی به کودکشان آسیب جسمی وارد کند. این فیلم‌ها می‌تواند در آینده کودکان تأثیر بگذارد. 

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: هر فعالیتی که امنیت روانی کودک را دچار مخاطره کند چه معلم بلاگری یا هر فعالیت دیگر ممنوع است.

وی با بیان اینکه معلمان حق ندارند تحت عنوان معلم بلاگر و امثالهم، حریم خصوصی و حقوق کودک را زیر پا بگذارند، اضافه کرد: لازم باشد در این خصوص بخشنامه هم می‌دهیم اما در حال حاضر هشدار می‌دهیم.

فرهادی با تاکید بر اینکه هیچ معلمی به دلیل بلاگر بودن اخراج نشده است، افزود: اگر دانش‌آموزی از طریق فعالیت معلمان بلاگر آسیب ببیند، با معلم برخورد قانونی می‌شود. برای تخلف کارکنان دولت، قانون پیش‌بینی شده است‌ و اگر دانش‌آموزی آسیب ببیند موظف به برخورد هستیم. 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج