۱۴۰۴۲۲۱
۷۳۹
۷۳۹
پ

حمله ناامیدانه غاز‌ها به بابون متجاوز

غاز‌ها حتی سعی کردند به طور فیزیکی به بابون حمله کنند، به پشت او می‌پریدند و با پا‌های خود به سمت او ضربه می‌زدند تا او را متوقف کنند. اما این بابون اهمیتی نمی‌داد. او یک تخم غاز را در حالی که یکی از غاز‌ها روی سرش بود برداشت، آن را شکافت و شروع به خوردن کرد.

فرارو: این بابون گرسنه با دیدن تعدادی تخم غاز در لانه فکر می‌کرد غذای آسانی پیدا کرده است، اما وقتی والدین به او حمله کردند شوکه شد.

کالین پرتوریوس ۴۷ ساله، مدیر فروش و بازاریابی در Ngwenya Lodge، نشسته بود که این منظره را ثبت کرد.

رودخانه کروکودیل یک منظره دیدنی است، و امتداد آب در مقابل اقامتگاه Ngwenya محل لانه سازی مورد علاقه غاز‌های مصری است. در چند سال گذشته صد‌ها غاز مصری برای تخم گذاری از این مکان دیدن کرده اند. بابون‌های محلی نیز از این موضوع آگاه هستند و در این روز خاص، گروه زیادی از آن‌ها در جستجوی غذا ظاهر شدند.

بابون‌ها باید از رودخانه عبور می‌کردند تا امیدی به رسیدن به تخم‌های غاز داشته باشند، زیرا آن‌ها در سمت دور رودخانه بودند. به نظر می‌رسید که بیشتر نیرو‌ها در مورد عبور مردد باشند، اما یک بابون نر به‌ویژه چشمش به جایزه دوخته شده بود و کمی آب او را منصرف نمی‌کرد.

وقتی به لبه آب نزدیک شد، سرعت خود را افزایش داد و تقریباً روی شن‌های داغ شروع به جست و خیز کرد. بدون معطلی وارد آب شد و به سمت غاز‌ها حرکت کرد.

به محض اینکه به شن‌های این طرف رودخانه رسید، مستقیماً به یکی از لانه‌های متعدد رفت. والدین درست بالای لانه خود بودند، اما این حتی یک ذره او را ناراحت نکرد! دوید داخل و یک تخم غاز برداشت. غاز‌ها شروع به فریاد زدن و ایجاد هر گونه صدایی برای جلوگیری از مزاحم کردند. با این حال بابون به برداشتن تخم‌ها از لانه ادامه داد.

بابون‌ها همه چیزخوار هستند و هر چیزی را از دانه‌های علف گرفته تا نوزادان آنتلوپ می‌خورند. این رژیم غذایی متنوع برای بقای آن‌ها حیاتی است، زیرا بدن آن‌ها نیاز به داشتن یک رژیم غذایی متعادل دارد، بنابراین پروتئین، فیبر و حتی قند میوه‌ها برای بابون‌ها بسیار مهم هستند. چیزی مانند تخم غاز، که بسیار مغذی و سرشار از پروتئین است، میان وعده عالی برای بابون است.

غاز‌ها حتی سعی کردند به طور فیزیکی به بابون حمله کنند، به پشت او می‌پریدند و با پا‌های خود به سمت او ضربه می‌زدند تا او را متوقف کنند. اما این بابون اهمیتی نمی‌داد. او یک تخم غاز را در حالی که یکی از غاز‌ها روی سرش بود برداشت، آن را شکافت و شروع به خوردن کرد.

بقیه غاز‌های منطقه در این زمان برای نگاه کردن به اطراف آمدند، اما تلاشی برای کمک نکردند. بنابراین، غاز‌ها در نهایت مجبور شدند برای جلوگیری از تبدیل شدن به شام این بابون‌های گرسنه کنار بکشند.

حمله ناامیدانه غاز‌ها به بابون متجاوز

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج