۱۴۰۴۹۷۷
۳ نظر
۸۸۵
۳ نظر
۸۸۵
پ

حمایت تمام قد رادیکال‌ها از اقدام طلبه قمی

پس از سکوت نسبی طیف‌های رادیکال جناح راست، آرام آرام از لاک دفاعی در خصوص حادثه قم خارج شده و دیوار دفاعی خود را نسبت به اقدام طلبه قمی برپا کرده‌ است.

روزنامه اعتماد: پس از سکوت نسبی طیف‌های رادیکال جناح راست، آرام آرام از لاک دفاعی در خصوص حادثه قم خارج شده و دیوار دفاعی خود را نسبت به اقدام طلبه قمی برپا کرده‌ است.

حمایت تمام قد رادیکال‌ها از اقدام طلبه قمی

با گذشت بیش از ۴۸ ساعت از ماجرای تاسف‌آور، طلبه قمی و بانوی ایرانی، هنوز واکنش‌ها در خصوص آن تداوم دارد. به نظر می‌رسد پس از سکوت نسبی طیف‌های رادیکال جناح راست، آرام آرام از لاک دفاعی در خصوص این حادثه خارج شده و دیوار دفاعی خود را نسبت به اقدام طلبه قمی برپا کرده‌ است. دیروز برخی نمایندگان مجلس و چهره‌های سیاسی منسوب به دولت نسبت به این رخداد واکنش نشان داده و از اقدام طلبه قمی دفاع کردند.

دیروز میثم نیلی، برادر داماد ابراهیم رییسی و مشاور وزیر ارشاد و یکی از چهره‌های بانفوذ کابینه سیزدهم به ماجرای درگیری یک طلبه با یک خانم در قم واکنش نشان داد و نوشت: اگر آن طلبه صبور از وضع آن فرد متوهم و هتاک عکس هم گرفته بود، خطا نکرده بود . مشاور وزیر ارشاد در توییتی با اشاره به ماجرای درگیری یک طلبه با یک خانم در قم نوشت: بخشی از برخورد قضایی با جرایم عمومی، مبتنی بر تشخیص تصویر مجرمان است. عکس گرفتن از کسی که در ملاعام کاری برخلاف شرع و قانون و عرف انجام می‌دهد خودش عرف روزگار رسانه است. اگر آن طلبه صبور از وضع آن فرد متوهم و هتاک عکس هم گرفته بود، خطا نکرده بود. محیط جامعه فضای خصوصی کسی نیست.

دفاع عضو جبهه پایداری از اقدام به فیلمبرداری طلبه جوان از مادر قمی

دیگر چهره‌ای از جناح راست که دیروز در خصوص حمایت از طلبه قمی صحبت کرد، نماینده مردم رفسنجان در مجلس یازدهم بود. حسین جلالی که در لیست منتخبان مجلس دوازدهم قرار ندارد از فیلمبرداری طلبه جوان از مادر قمی در درمانگاه حمایت کرد. جلالی در باب درگیری پیش آمده در قم با محوریت امر به معروف گفت: وقتی از امر به معروف و نهی از منکر می‌گوییم یعنی از واجبات یک فرد مسلمان به زبان آوردیم. وظیفه ما این است که خیرخواهی کنیم و اگر خطایی از شهروند یا همشهری خود مشاهده کردیم باید به آن تذکر دهیم.

می‌گویند تذکر مستقیم موجب تنش و چالش می‌شود، در قانون آمده است که هر کسی بابت تخلف قانونی مراجعه کرد این را گزارش کند و این آقا هم احساس تکلیف کرد عکس را می‌گیرد که آن را به مراکز مربوط ارجاع دهد و آن خانم هم ناراحت شد، زیرا از قوانین خبر ندارد. وی ادامه داد: فاش کردن اسرار خانوادگی افراد تخلف محسوب می‌شود و جریمه دارد.

حتی ما در تخلفات رشوه و سوت‌زنی اگر کسی تخلفات را گزارش کند، پاداش می‌گیرد حال در اتفاق رخ داده در درمانگاه فرد تخلف را دیده و آن خانم به دلیل اینکه از قوانین خبر نداشت، واکنش نشان داد. نماینده مردم رفسنجان درباره فضای دوقطبی پیش آمده، گفت: کلا انسان‌ها از ضابطه‌بندی فرار می‌کنند و دلش می‌خواهد آزاد باشد. حتی فرد از اینکه پشت فرمان کمربند خود را ببندد، سختش است ولی قانون مجبور می‌کند که اجرا شود و هیچ کشور هرج و مرج و بی‌قانونی را تحمل نمی‌کند. ما نمی‌توانیم مصالح کشور را فدای دوقطبی کنیم! حال قانون تعیین می‌کند دوقطبی به یک قطبی تبدیل شود و باید از آن تمکین کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      بله هیج وقت مردم براشون مهم نبوده

    • ناشناس

      با این گرانی خیالتون راحت تا چند وقت دیگه مردم فقیر لخت مادر زهد میشن پول کجا بود لباس بخریم خود من سه ساله لباس نخریدم مگه گرانی مالیان دزدی مسعولین توانی برای ما مردم گذاشته

    • ناشناس

      بانوی ایرانی 😁 سلطیه بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج