۱۴۰۵۶۳۰
۵۳۴
۵۳۴
پ

آب‌ و هوای کشور هفته آینده چگونه خواهد بود؟

"یک سامانه بارشی در روز جمعه وارد کشور می‌شود که در ابتدا نیمه غربی کشور را در بر می‌گیرد و سپس از روز شنبه در برخی از استان‌ها شاهد بارش پراکنده خواهیم بود."

ایرنا: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در تشریح وضعیت آب و هوای کشور در هفته پیشرو، گفت: سامانه بارشی که روز جمعه وارد کشور می‌شود ابتدا نیمه غربی کشور را در بر می‌گیرد و سپس از روز شنبه در برخی از استان‌ها شاهد بارش پراکنده خواهیم بود.

آب‌ و هوای کشور هفته آینده چگونه خواهد بود؟

صادق رضاییان با اشاره وضعیت آب و هوا در هفته پیشرو گفت: یک سامانه بارشی در روز جمعه وارد کشور می‌شود که در ابتدا نیمه غربی کشور را در بر می‌گیرد و سپس از روز شنبه در برخی از استان‌ها شاهد بارش پراکنده خواهیم بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: در روز جمعه شدت بارش در نیمه غربی بیشتر خواهد بود. همچنین سامانه بارشی دیگری هم روز دوشنبه وارد کشور می‌شود و نیمه غربی را در بر می‌گیرد و روز دوشنبه و سه شنبه نیز شاهد بارش خواهیم بود.

رضاییان با اشاره به استان‌هایی که در روز جمعه تحت تاثیر بارش‌ها خواهند بود، گفت: جمعه بارش‌های شدیدی را در خوزستان، چهارمحال و بختاری، لرستان و بخش‌هایی از استان اصفهان، استان مرکزی، تهران و البرز شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: برای روز شنبه هم شاهد بارش‌هایی در نیمه غربی به ویژه استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمر، لرستان، ایلام و همچنین غرب اصفهان، تهران، البرز و قزوین خواهیم بود. همچنین بارش‌ها در آذربایجان شرقی و غربی هم خفیف خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: دوشنبه مجدد بارش‌ها از نیمه غربی آغاز می‌شود و ابتدا استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، ایلام، خوزستان و زنجان را در بر می‌گیرد.

رضائیان افزود: در روز سه شنبه حجم بارش‌ها افزایش پیدا می‌کند و در استان‌های فارس، خوزستان، چهار محال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمر، ایلام، کردستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، البرز، مرکزی، همدان و قم شاهد بارش باران خواهیم بود.

وی افزود: در چهار محال و بختیاری، لرستان، ایلام و نیمه شمالی خراسان، کهکیلویه و بویراحمر، غرب کرمانشاه، جنوب و غرب آذرباییجان غربی، بارش‌ها بسیار شدید خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج