۱۴۰۶۸۳۳
۱ نظر
۳۶۵۷
۱ نظر
۳۶۵۷
پ

از این روز منتظر دور جدید بارش برف و باران باشید

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: روزجمعه (۳ فروردین ۱۴۰۳) با ورود سامانه بارشی جدید از غرب و جنوب غرب کشور، اغلب مناطق ایران زیر رگبار باران قرار می‌گیرد.

ایسنا: رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: روزجمعه (۳ فروردین ۱۴۰۳) با ورود سامانه بارشی جدید از غرب و جنوب غرب کشور، اغلب مناطق ایران زیر رگبار باران قرار می‌گیرد.

صادق ضیاییان براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی اظهارکرد: امروز (۲۹ اسفند) سامانه بارشی در نیمه غربی، مرکز کشور، دامنه‌های البرز شرقی، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور سبب بارش، باران رعدو برق، وزش باد شدید موقتی و در نقاط مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات بارش برف و کولاک خواهد شد.

از این روز منتظر دور جدید بارش برف و باران باشید

وی ادامه داد: بیشینه بارش امروز در استان های خوزستان، ایلام، لرستان، کرمانشاه، کردستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود. همچنین امروز در نیمه شرقی و برخی نقاط در مرکز کشور وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود.

 رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: چهارشنبه (۱ فروردین ۱۴۰۳) از شدت بارش ها در نیمه غربی کاسته شده و در کل کشور به جز استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان رگبار باران، رعد و برق و در مرکز و نیمه شرقی کشور وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

 ضیاییان در ادامه افزود: اواخر وقت چهارشنبه این سامانه بارشی از شمال شرق کشور خارج خواهد شد. همچنین روز پنجشنبه (۲ فروردین ۱۴۰۳)، در مناطقی از شمال شرق بارش پراکنده رخ می دهد و در سایر نقاط کشور آسمان صاف تا کمی ابری پیش بینی می شود.

وی گفت: جمعه (۳ فروردین ۱۴۰۳) با ورود سامانه بارشی جدید از غرب و جنوب غرب کشور، در این مناطق و بخش‌هایی از جنوب و شمال غرب کشور رگبار باران رخ می دهد و شنبه (۴ فروردین ۱۴۰۳) در دامنه‌های البرز مرکزی و برخی مناطق شمال شرق کشور نیز بارش پراکنده پیش بینی می شود.

ضیاییان اظهار کرد: سه شنبه تا پنج شنبه دریای خزر، خلیج فارس و تنگه هرمز مواج و متلاطم است.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱ فروردین ۱۴۰۳) نیمه ابری تا ابری و وزش باد گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در اواخر وقت کاهش ابر با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای  ۱۵ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۲ فروردین ۱۴۰۳) کمی ابری تا قسمتی ابری و وزش باد گاهی وزش باد شدید به تدریج کاهش باد با حداقل دمای  ۹ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا  ۵-  درجه سانتیگراد و بندرعباس با بیشینه دمای ۳۰و ۲۹  درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهران

      باران بزن خدا را شکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج