adexo3
۱۴۰۷۵۱۸
۴۱۵۶
۴۱۵۶
پ

این استان‌ها منتظر رگبار شدید باران باشند

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران وضعیت هوای هوا آخرین وضعیت هوای کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران وضعیت هوای هوا آخرین وضعیت هوای کشور را اعلام کرد.

این استان‌ها منتظر رگبار شدید باران باشند

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران وضعیت هوای هوا از ورود سامانه جدید به کشور و رگبار باران و احتمال بارش تگرگ از روز یکشنبه (۵ فروردین ماه) خبر داد.

صادق ضیاییان در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور، گفت: امروز (جمعه، سوم فروردین ماه) با گذر موج از روی کشور در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، غرب کرمان، غرب و جنوب اصفهان، جنوب مرکزی، جنوب یزد و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه همچنین خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد دور از انتظار نیست، گفت: شنبه در شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال غرب کشور بارش پراکنده رخ خواهد داد.

ضیاییان با بیان اینکه یکشنبه ۵ فروردین با ورود سامانه بارشی به کشور در نوار غربی کشور و بخش‌هایی از جنوب، جنوب شرق و مرکز کشور ابرناکی، بارش و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود، گفت: این سامانه بارشی دوشنبه (۶ فروردین ماه) ضمن تقویت غیر از بخش‌هایی از جنوب شرق در سایر مناطق کشور فعال خواهد بود و شایان ذکر است که شدت بارش به صورت رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و احتمال بارش تگرگ در روز یکشنبه (۵ فروردین ماه) در استان‌های کرمانشاه، جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، ایلام، خوزستان، چهارمحال بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، بوشهر و نیمه شمالی فارس و طی روز دوشنبه (۶ فروردین ماه) در استان های لرستان، خوزستان، چهارمحال بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، غرب و جنوب اصفهان و جنوب مرکزی پیش‌بینی می‌شود و امروز جمعه (۳ فروردین ماه) خلیج فارس مواج و متلاطم است.

وی در خصوص وضعیت هوای تهران گفت: برای تهران در روز جمعه ( ۳ فروردین) آسمانی کمی ابری از بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد و برای شب کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود که کمینه دما ۱۰ و بیشینه ۱۸ پیش‌بینی می‌شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج