۱۴۰۹۵۸۵
۵۷۲۹
۵۷۲۹
پ

پیش‌بینی وضع هوای کشور در سیزده بدر

رگبار باران، وزش باد و خیزش گرد و خاک در استان‌های مختلف در روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ پیش بینی می‌شود.

ایرنا: رگبار باران، وزش باد و خیزش گرد و خاک در استان‌های مختلف در روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ پیش بینی می‌شود.

پیش‌بینی وضع هوای کشور در سیزده بدر

 رئیس مرکز ملی پیش‌بینی سازمان هواشناسی از رگبار باران، وزش باد شدید موقت و خیزش گرد و خاک در نقاط مستعد در استان‌های مختلف کشور طی امروز و تداوم این وضعیت برای فردا یعنی در روز طبیعت خبر داد.

«صادق ضیائیان»، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با ایلنا درباره وضعیت آخرین جوی کشور توضیح داد: برای روزهای یکشنبه و دوشنبه (۱۲ و ۱۳ فروردین) در استان‌های چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، شرق خوزستان، شمال و شرق فارس، برخی نقاط استان کرمان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات استان‌های البرز مرکزی و شرقی، رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در نقاط مستعد خیزش گرد و خاک، در ارتفاعات بارش برف و در برخی نقاط تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: برای روز سه‌شنبه (۱۴ فروردین) در شمال استان‌های هرمزگان، فارس و خراسان رضوی، ارتفاعات کرمان، جنوب اصفهان، برخی نقاط چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. همچنین روز چهارشنبه (۱۴ فروردین) در نیمه غربی استان‌های اصفهان و کرمان، شرق لرستان، همدان، مرکزی، چهار محال و بختیاری، شمال استان‌های فارس، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات مازندران بارش رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: روز پنج‌شنبه (۱۶ فروردین) در نیمه شمالی کرمان، جنوب یزد، گلستان، خراسان شمالی و جنوب سیستان و بلوچستان بارش پیش‌بینی می‌شود. همچنین طی امروز و فردا (یکشنبه و دوشنبه ۱۲ و ۱۳ فروردین) در استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، همدان، مرکزی، قم و برخی نقاط شمال شرق و شرق کشور در ساعت‌هایی از روز وزش باد شدید و در برخی نقاط خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

این مقام مسئول در سازمان هواشناسی کشور خاطرنشان کرد: دریای خزر در روز یکشنبه (۱۲ فروردین) و شرق خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۱۳ و ۱۴ فروردین) مواج خواهند بود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (یکشنبه و دوشنبه) بندرعباس با بیشینه دمای ۳۴ و ۳۱ درجه سانتی‌گراد و همدان با کمینه دمای ۱- درجه سانتی‌گراد، به ترتیب گرمترین و سردترین مراکز استان کشور هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج