۱۴۰۹۶۹۷
۱۹۰۸
۱۹۰۸
پ

تردد این خودروها فردا ممنوع است

برای افزایش ایمنی بیشتر مسافران نوروزی در جاده‌ها و پیشگیری از بروز حوادث، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنا حاملین مواد سوختی، بهداشتی، کالا‌های اساسی و دارای مجوز در روز دوشنبه ۱۳ فروردین ماه در تمام محور‌های برون‌شهری کشور ممنوع است.

خبرگزاری مهر: برای افزایش ایمنی بیشتر مسافران نوروزی در جاده‌ها و پیشگیری از بروز حوادث، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنا حاملین مواد سوختی، بهداشتی، کالا‌های اساسی و دارای مجوز در روز دوشنبه ۱۳ فروردین ماه در تمام محور‌های برون‌شهری کشور ممنوع است.

تردد این خودروها فردا ممنوع است

سرهنگ احمد شیرانی، درباره وضعیت سفر‌های نوروزی گفت: بررسی وضعیت تردد در جاده‌های کشور بیانگر افزایش سفر‌های برگشت در روز‌های پایانی تعطیلات نوروز است.

برای افزایش ایمنی بیشتر مسافران نوروزی در جاده‌ها و پیشگیری از بروز حوادث، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنا حاملین مواد سوختی، بهداشتی، کالا‌های اساسی و دارای مجوز در روز دوشنبه ۱۳ فروردین ماه در تمام محور‌های برون‌شهری کشور ممنوع است.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت که رانندگان در صورت خرابی خودرو باید جهت هشدار به دیگر رانندگان علایم ایمنی و هشداردهنده را در فاصله حداقل ۷۰ متری نصب کنند.

وی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: تردد در مسیر‌های برگشت به مبدا مسافران نوروزی طی امروز (یکشنبه ۱۲ فروردین) و به میزان بیشتر در فردا (۱۳ فروردین) و پس‌فردا (۱۴ فروردین) رخ خواهد داد؛ این سفر‌های صورت گرفته، چنانچه در برگشت با یکدیگر همزمانی پیدا کند به علت ظرفیت محدود شبکه معابر جاده‌ای می‌تواند در برخی از ساعات ترافیک‌های سنگینی ایجاد کند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: بنابراین توصیه پلیس راهور، مدیریت زمان سفر‌های برگشت هموطنان و همچنین استفاده از جاده‌های با ظرفیت بالا برای پرهیز از قرار گرفتن در ترافیک نیمه سنگین است؛ برای نمونه جاده چالوس که یکی از کم‌ظرفیت‌ترین جاده‌های اصلی کشور است در این ایام با ترافیک‌های سنگینی مواجه می‌شود.

بر این اساس بهتر است با توجه به اوج سفر‌های برگشت روز پایانی هموطنان زمان برگشت را تا قبل از روز ۱۳ فروردین و یا بعد از ۱۳ فروردین پیش‌بینی کنند.

وی ادامه داد: چنانچه در شرایط اشباع ظرفیت جاده‌ها قرار گرفتند حتماً با رعایت صبر و حوصله و نهایت احترام به حقوق سایر رانندگان، سفر کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج