adexo3
۱۴۰۹۹۷۲
۱۴۲۲
۱۴۲۲
پ

ترافیک فوق سنگین در ورودی‌های شرقی تهران

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه در ورودی‌های شرقی پایتخت فوق سنگین و در محورهای هراز و فیروزکوه سنگین و روان در جریان است.

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه در ورودی‌های شرقی پایتخت فوق سنگین و در محورهای هراز و فیروزکوه سنگین و روان در جریان است.

ترافیک فوق سنگین در ورودی‌های شرقی تهران

ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران، اظهار کرد: هم‌اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز سنگین و روان درجریان است و در برخی نقاط این محور ترافیک با پس‌زدگی همراه بوده و به طور کلی تردد خودروها به کندی درحال انجام است.

وی گفت: هموطنان باید مدیریت زمان سفر را برای بازگشت از مسافرت در اولیت قرار داده تا شاهد پس‌زدگی بار ترافیکی در محورهای هراز و فیروزکوه، مانند سال‌های اخیر نباشیم.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: با توجه به تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محورهای هراز و فیروزکوه، در ورودی‌های شرقی تهران و در محدوده جاده قدیم جاجرود و آزادراه تهران_پردیس با ترافیکی فوق سنگین و پس‌زدگی بار ترافیک روبرو هستیم.

کهریزی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و روان درجریان است، اما تردد خودروها در برخی نقاط این محور مانند محدوده مهرآباد، گیلاوند، رودهن و غیره با پس‌زدگی بار ترافیکی همراه است.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده، تاکید کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو دولاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و روان درجریان بوده و هم‌وطنان بدون گره ترافیکی در حال عبور از این مسیرها هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه عوامل پلیس راه در سطح محورها حاضر بوده و نسبت به روانسازی بار ترافیکی اقدام میکنند، عنوان کرد: هموطنان بازگشت از سفر خود را مدیریت کرده و بازگشت خود را به ساعات پایانی تعطیلات موکول نکنند، زیرا درصورت عدم رعایت این موضوع با ترافیک‌های فوق‌سنگین و پس‌زدگی بار ترافیکی مواجه خواهند شد.

کهریزی با بیان اینکه بیشترین آمار تصادفات در ۲۰ کیلومتری مقاصد مسافران رخ میدهد، خاطرنشان کرد: هم‌وطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت و با رعایت حقوق شهروندی میتوانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر مسافران رقم بزنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج