adexo3
۱۴۱۰۶۳۸
۱۷۹۲
۱۷۹۲
پ

نظر جدید رهبر انقلاب در خصوص چالش حجاب

سران قوا و جمعی از کارگزاران نظام امروز چهارشنبه پانزده فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

فرهیختگان: سران قوا و جمعی از کارگزاران نظام امروز چهارشنبه پانزده فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب در خصوص حجاب اظهاراتی را مطرح کرد و گفت: حجاب یک حکم مسلم شرعی است و برای بانوان، پوشاندنِ غیر از صورت و دو دست واجب است و از آن صرف نظر نمی‌شود کرد. بانوان ما متعبد هستند و باید رعایت کنند.

برای حجاب حکم قانونی وجود دارد و رعایت قانون بر همه واجب است. در قضیۀ تحمیل چالش حجاب دخالت بیگانگان واضح و آشکار بود. از بیرون به این قضیه دمیده شد و عده‌ای هم در داخل کمک کردند. خودِ بانوانِ فهمیدۀ ما به این نکته توجه کنند.

طبق آن چیزی که در گزارش‌های قابل اعتماد به ما رسید، برخی‌ها را استخدام کرده بودند تا در جامعه هنجارشکنی کنند و حرمت حجاب را بشکنند.

وقتی می‌بینیم دست بیگانه در قضیه‌ای عمل می‌کند باید مواضعمان را متناسب با آن بگیریم و به او کمک نکنیم.

دشمنان امروز در مسئلۀ برداشتنِ حجابِ بانوان تلاش می‌کنند اما این اولِ کار است. هدف آن‌ها این است وضعِ کشور را برگردانند به وضعیتِ فضاحت‌بار قبل از انقلاب.

آن روزها برخی زنان از لحاظ سطح پوشش وضع مفتضحی داشتند و قصد دشمنان تکرارِ تدریجی آن حالت است. امروز از لحاظ علمی، مدیریتی و حضور در مناطق حساسِ ادارۀ کشور زنانِ ایرانی به مراتب بالایی رسیدند؛ با رعایت حجاب. آن روزها سطح سواد و مدیریت زنان این‌طور نبود. 

بنده اطمینان دارم بانوان کشورمان، حتی کسانی که در زمینۀ حجاب سهل‌انگاری دارند، دلبستۀ اسلام و نظام هستند و باید به این چشم به آن‌ها نگاه کرد.

نظر جدید رهبر انقلاب در خصوص چالش حجاب

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج