۱۴۱۰۶۷۸
۷۵۹
۷۵۹
پ

قتل به‌خاطر کینه چند ساله از دوست قدیمی

مردی که متهم است دوستش را به خاطر کینه‌ای قدیمی کشته، در دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد.

اعتماد آنلاین: مردی که متهم است دوستش را به خاطر کینه‌ای قدیمی کشته، در دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد.

قتل به‌خاطر کینه چند ساله از دوست قدیمی

متهم که مردی جوان است وقتی دوستش را در خیابان دید، با وارد کردن ضربه‌ای او را کشت. دو سال قبل بود که پلیس در جریان قتل پسری جوان در خیابانی در جنوب تهران قرار گرفت. با انتقال جسد به پزشکی قانونی و آغاز تحقیقات مشخص شد مرد جوان سروش نام دارد و با وارد آمدن ضربه‌ای بر بدنش جان باخته است. شاهدان به پلیس گفتند پسر جوانی که به نظر می‌رسید با سروش آشنایی دارد از ماشین پیاده شد، به او حمله کرد و سروش را به قتل رساند.

مادر سروش که شکایتی علیه عامل قتل پسرش تنظیم کرده بود به ماموران گفت: سروش با دوستش حامد از سال‌ها قبل اختلاف داشت. حامد تنها کسی بود که با پسرم اختلاف داشت؛ اما چون چند سال از آن ماجرا گذشته نمی‌توانم قاطعانه بگویم او پسرم را کشته است.

زمانی که حامد بازداشت شد به قتل سروش اعتراف کرد و گفت کینه قدیمی باعث این قتل شد. پرونده با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست برای رسیدگی به دادگاه ارسال و در جلسه رسیدگی که در شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد، ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست علیه متهم را خواند و سپس مادر مقتول درخواست قصاص کرد و گفت گذشت نمی‌کند.

زمانی که نوبت به متهم رسید، او گفت: من با مقتول درگیری داشتم. ما سال‌ها قبل با هم دعوا کردیم و سروش من را زد. بعد از آن به او گفتم بالاخره یک روز روبه‌رو می‌شویم و تلافی می‌کنم. من در یک کمپ ترک اعتیاد کار می‌کردم. روز حادثه برای تحویل گرفتن یک معتاد رفته بودیم که به صورت اتفاقی سروش را در خیابان دیدم و از ماشین پیاده شدم. می‌خواستم به او بگویم دیدی بالاخره همدیگر را دیدیم! اما سروش یک سنگ بزرگ برداشت و به سمتم حمله کرد.

متهم گفت: من در دفاع از خودم یک ضربه به او زدم و بعد هم از محل دور شدم. من قصد دفاع از خودم را داشتم و یک ضربه بیشتر هم نزدم. بعد از پایان گفته‌های متهم و وکیل مدافع او، هیات قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند و متهم را به قصاص محکوم کردند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج