adexo3
۱۴۱۱۲۷۸
۱ نظر
۱۳۵۳
۱ نظر
۱۳۵۳
پ

سکوت و بغض فاطمه گودرزی شکست

به مناسبت اولین سالگرد درگذشت کیومرث پوراحمد، شب گذشته فریدون جیرانی ویدیویی از خود منتشر کرد که درددل‌های زیادی را خطاب به این کارگران فقید بیان کرد. ویدیوی فریدون جیرانی با واکنش بغض‌آلود فاطمه گودرزی روبه‌رو شد.

برترین‌ها: به مناسبت اولین سالگرد درگذشت کیومرث پوراحمد، شب گذشته فریدون جیرانی ویدیویی از خود منتشر کرد که درددل‌های زیادی را خطاب به این کارگران فقید بیان کرد. ویدیوی فریدون جیرانی با واکنش بغض‌آلود فاطمه گودرزی روبه‌رو شد.

این بازیگر زن تلویزیون و سینما نیز با انتشار فیلمی از خود در اینستاگرام نوشت: «نتونستم در سالگرد درگذشت جناب کیومرث پوراحمد سکوت کنم سال گذشته که در اون روز نحس ایشون رو از دست دادیم درشوک بسر می‌بردیم و مرگ‌های ناگهانی و پیدرپی که ما رو دچار بهت غم انگیزی کرده بود و حال که مزه می‌کنیم این درد رو چه تلخه و کاش تجربه نمی‌کردیم اینچنین و این فیلم رو درست بعد از دیدن صحبت‌های جناب جیرانی با بغضی در گلو گرفتم که نتونستم نگهش دارم پس …ببخشایید برمن.»

سکوت و بغض فاطمه گودرزی شکست

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاطمه

      الان کارگردان‌های دغدغه مندو باشعور مخصوصا خانمها کنار رفتند، به جاش کارگردان‌های مغرض و بی سواد روی کار اومدند که دارند با تبلیغ سیگار، قلیان ومواد و جنایت، فرهنگ و جوانان و نوجوانان مارو از بین میبرند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج