adexo3
۱۴۱۱۳۸۴
۶۳۶
۶۳۶
پ

ماجرای گروگانگیری ۱۰ میلیون دلاری در تهران!

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از ربوده شدن یک تاجر بسیار ثروتمند خبر داد و گفت آدم‌ربایان برای آزادی او ۱۰ میلیون دلار درخواست کرده بودند.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس آگاهی پایتخت از ربوده شدن یک تاجر بسیار ثروتمند خبر داد و گفت آدم‌ربایان برای آزادی او ۱۰ میلیون دلار درخواست کرده بودند.

ماجرای گروگانگیری 10 میلیون دلاری در تهران!

سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در تعطیلات نوروزی زن میانسالی به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، پسرم در چین، هنگ‌کنگ و ایران تاجر است. او چندی قبل ناگهان ناپدید شد. ما حدس می‌زدیم او درگیر کار بوده اما چند مرد جوان تماس گرفتند و مدعی شدند پسرم را ربوده‌اند و با تهدید به قتل در خواست ۱۰ میلیون دلار کردند.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌ گام راهی خانه مورد نظر شدند و دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم را هدف بازبینی قرار دادند اما به سرنخی دست نیافتند و به دنبال تهیه یک لیست از رقبای این تاجر رفتند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تحقیقات همچنان ادامه داشت تا اینکه آدم‌ربایان دوباره تماس گرفتند و درخواست پول کردند اما در این شاخه از تحقیقات با اقدامات اطلاعاتی گسترده و درایت به موقع کارآگاهان مشخص شد که این تماس از شمال کشور صورت گرفته است.

سردار گودرزی با بیان اینکه کارآگاهان در یک قدمی بازداشت متهمان قرار گرفتند، عنوان کردند: متهمان که متوجه شده بودند پلیس مخفیگاه آنها را ردیابی کرده فرد ربوده شده را با دستان بسته در اتوبان کرج ـ تهران رها کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: فرد ربوده شده پس از اینکه آزاد شد، در جریان تحقیقات توضیح داد در خانه مشغول صرف شام بودم که ناگهان ۳ مرد با کلت کمری وارد منزل شدند و پس از اینکه چشمانم را بستند با ایجاد ضرب و جرح من را به شمال کشور ربودند. آنها در ازای آزادیم ۱۰ میلیون دلار درخواست کردند اما هنگامی که متوجه شدند پلیس در کمین‌شان است، رهایم کردند و پا به فرار گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پس از آزادی فرد گروگان گرفته شده مأموریت پیدا کردند با بررسی‌های بیشتر متهمان را دستگیر کنند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.
 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج