adexo3
۱۴۱۱۵۳۳
۲۰۱۷
۲۰۱۷
پ

پوشش سفیر ایتالیایی زن در دیدار با امیرعبداللهیان

سفیر جدید ایتالیا در آغاز ماموریت دیپلماتیک خود در جمهوری اسلامی ایران در دیدار با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرد.

 ایران پرس: سفیر جدید ایتالیا در آغاز ماموریت دیپلماتیک خود در جمهوری اسلامی ایران در دیدار با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرد.

«پائولا آمادئی» در دیدار با امیرعبداللهیان پوشش کاملی داشته که از این جهت مورد توجه قرار گرفته است.

پوشش سفیر ایتالیایی زن در دیدار با امیرعبداللهیان

 «پائولا آمادئی» سفیر جدید ایتالیا روز شنبه در ابتدای این دیدار با اشاره به سابقه تاریخی مناسبات ایتالیا و ایران و نیز ریشه های غنی فرهنگ و تمدن دو کشور، برنامه خود را برای تعمیق و گسترش روابط دو جانبه تشریح کرد.

وی همچنین با اشاره به موضع اتحادیه اروپا براساس کنوانسیون های بین المللی در محکومیت حمله به بخش کنسولی سفارت کشورمان در دمشق، بر موضع کشورش در مخالفت با توسعه تنش و جنگ در منطقه و تعامل از طریق گفتگوی صریح و نیز نقش جمهوری اسلامی ایران بعنوان یکی از کنش گران اصلی برای تضمین ثبات و امنیت در منطقه تاکید کرد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه نیز در دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای خانم آمادئی به عنوان سفیر جدید ایتالیا در تهران، به سوابق خوب و رو به رشد روابط دو کشور اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: هیچ محدودیتی برای توسعه روابط با ایتالیا قائل نیستیم و امیدواریم در دوره جدید با قرار گرفتن روابط دو کشور در مسیر رو به جلو، شاهد توسعه و گسترش بیش از پیش روابط بین تهران و رم در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی و تجاری، علمی و فناوری و فرهنگی باشیم.

وی همچنین تاکید کرد: رویکرد دولت جمهوری اسلامی ایران توسعه و گسترش با همه کشورهای جهان از جمله اروپا است.

دیدار خداحافظی سفیر چین با امیرعبداللهیان

سفیر جمهوری خلق چین نیز در پایان ماموریت دیپلماتیک خود در جمهوری اسلامی ایران، امروز (شنبه) با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و خداحافظی کرد.

«چانگ هووآ» در این دیدار با تمجید از فرهنگ و تمدن باشکوه ایران و مهمان نوازی مردم کشورمان، از حمایت‌ بخش های مختلف دستگاه دیپلماسی در دوره مسئولیتش به عنوان سفیر چین در تهران قدردانی کرد و بر عزم و اراده دولت چین برای تعمیق بیش از پیش روابط با ایران تاکید کرد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه نیز در این دیدار از تلاش‌های مثبت و ارزشمند و اقدامات سفیر چین در کمک به توسعه همه جانبه روابط بین تهران و پکن در عرصه های مختلف به خصوص در دوران همه گیری کرونا و همچنین انعقاد و پیگیری اجرای برنامه جامع همکاری های راهبردی دو کشور قدردانی به عمل آورد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج