۱۴۱۱۷۶۰
۱۰۱۳
۱۰۱۳
پ

رازهایی جالب درباره استایل سحر دولتشاهی در یک سریال

با شروع سریال «افعی تهران» و ایفای نقش سحر دولتشاهی در این سریال، محبوبیت این بازیگر بین کاربران شبکه‌های اجتماعی بیشتر شد.

چی بپوشم: با شروع سریال «افعی تهران» و ایفای نقش سحر دولتشاهی در این سریال، محبوبیت این بازیگر بین کاربران شبکه‌های اجتماعی بیشتر شد. کاربران زیادی تصاویر و ویدئوهایی از حضور او در این سریال را منتشر کرده و ظاهر زیبای او را مورد تحسین قرار داده‌اند. البته از حق نگذریم، سحر دولتشاهی در سال‌های اخیر زیباتر از همیشه شده و بدیهی است که این زیبایی او باعث محبوبیت بیشتر او میان کاربران شود. به بهانه حضور سحر دولتشاهی در سریال «افعی تهرانس، نگاهی داشته‌ایم به استایل این بازیگر محبوب در این سریال. با چی بپوشم همراه باشید.

رازهایی جالب درباره استایل سحر دولتشاهی در یک سریال

استفاده از رنگ‌های نود

سحر دولتشاهی در این سریال نقش دکتر روانشناسی به نام مژگان مشتاق را ایفا می‌کند. استایل خانم مشتاق در این سریال شدیده مرتب و البته فکر شده است. او معمولا به سراغ رنگ‌های نود می‌رود و سعی می‌کند در عین سادگی شیک و مرتب لباس بپوشد. افرادی که رنگ‌های نود را در استایلشان انتخاب می‌کنند معمولا انسان‌های محافظه‌کاری هستند و اتفاقا خانم روانشناس سریال نیز از همان دسته افراد است.

رازهایی جالب درباره استایل سحر دولتشاهی در یک سریال

مژگان مشتاق را در این چند بار حضورش در سریال یا با رنگ طوسی و خاکستری دیده‌ایم یا با رنگ مشکی و خاکی. تمام آیتم‌های استایل او به درستی و بسیار شیک انتخاب شده‌اند که برای این موضوع باید قدردان تلاش‌های طراح لباس این سریال باشیم.

استفاده از اکسسوری‌های درست

شیک‌پوش بودن و اهمیت زیاد خانم تراپیست سریال به استایلش، از اکسسوری‌هایی که استفاده کرده نیز پیداست. او دستبندها و انگشتر نقره‌ای‌اش را با ساعت لوکس نقره‌ای رنگش ست می‌کند. دستبند طرح میخ خانم تراپیست یکی از محبوب‌ترین مدل‌های دسبند در سال‌های اخیر بوده که یعنی او از ترندهای روز هم به دور نیست. انتخاب اکسسوری‌های اشتباه می‌توانست استایل مژگان مشتاق را به استایلی بد تبدیل کند، اما انتخاب‌های درست توانسته‌اند به شیک بودن و جذابیت استایل او بیفزایند.

رازهایی جالب درباره استایل سحر دولتشاهی در یک سریال

کانورس‌های سبز، کفش‌های محبوب خانم تراپیست

مژگان مشتاق لباس‌هایی می‌پوشد که در عین راحت بودن، رسمی جلوه می‌کنند. اما کانورس آل استارهای سبز رنگ او چندان سنخیتی با رسمی بودن استایلش ندارند. به‌نظر می‌رسد که طراح لباس با انتخاب این کفش‌ها می‌خواسته اهمیت راحتی در استایل برای خانم روانشناس را نشان دهد. البته از حق نگذریم که این کفش‌های سبز جذابیت منحصربه فردی به استایل‌های خنثی و نود سحر دولتشاهی در این سریال بخشیده‌اند.

رازهایی جالب درباره استایل سحر دولتشاهی در یک سریال

رازهایی جالب درباره استایل سحر دولتشاهی در یک سریال

مدل موهای متنوع

نکته جالب دیگر درباره ظاهر خانم دکتر سریال این است که او در هر جلسه تراپی مدل موی متفاوتی دارد و در کمال ناباوری همه مدل موها نیز متناسب با چهره سحر دولتشاهی انتخاب شده‌اند. او را در صحنه‌ای با موهای کاملا جمع شده می‌بینیم و در صحنه دیگر با موهایی که فرق از وسط دارند. در سکانسی با موهای نسبتا فر می‌بینیم و در سکانس دیگر با موهایی که فرق کج دارند. هیر استایلیست این سریال بهترین مدل موها را برای سحر دولتشاهی انتخاب کرده و باعث جذاب‌تر شدن هرچه بیشتر این بازیگر در سریال شده است.

رازهایی جالب درباره استایل سحر دولتشاهی در یک سریال

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج