۱۴۱۱۹۹۱
۱۲۳۱
۱۲۳۱
پ

اتفاق عجیبی که در این نقطه از ایران اتفاق افتاد

ویدئویی از اخبار صداوسیما در سال ۱۳۷۷ که در آن، گزارشی از ناپدید شدن کامل یک روستا در چهار محال و بختیاری را نشان می‌دهد، مشاهده کنید.

برترین‌ها: ویدئویی از اخبار صداوسیما در سال ۱۳۷۷ که در آن، گزارشی از ناپدید شدن کامل یک روستا در چهار محال و بختیاری را نشان می‌دهد، مشاهده کنید. کاربری توئیتری به نام «حفله لانژ» در این باره نوشت: «چهره این گوینده اخبار و آن خبر سال هاست که از ذهنم پاک نمی‌شود، امروز داشتم اینستا رو چک می‌کردم که اتفاقی دیدمش... میلیون ها تن خاک از قلّه کوه رو به رو جدا شده و به جای ریزش به دره به دامنه کوه مقابل پرتاب شده و روستایی را مدفون کرده بود! اکیپ های مختلف برای خاک برداری و حفاری به محل اعزام شدند، پدرم کارمند اداره راه استان بود و همان روز به محل حادثه رفت، در نهایت مشخص شد میزان خاک آوار شده به حدی است که هرگز امکان دسترسی به روستا وجود ندارد، در نهایت همین گزارشگر در اخبار استان اعلام کرد که عملیات متوقف شد! بابام هیچ وقت آدم خرافاتی نبود، در تمام عمر هیچ چیز خرافی یا متافیزیکی را قبول نداشت، هرگز از فیلم هایی با موضوعات ماوراء الطبیعه لذت نمی‌برد، در تمام عمر تنها حرف عجیبی که ازش شنیدم روز برگشتنش از این روستا بود:

"شاید آدم های این روستا جای دیگه ای زنده باشند! "

این حادثه به حدی عجیب بود که حتی توضیحات و توجیهات کارشناسان زمین شناسی هم نتوانست نظر آدم هایی که صحنه را از نزدیک دیده بودند عوض کند! از طرفی هیچ انفجاری هم نمی‌تواند این میزان سنگ و خاک را از قله کوه به دامنه کوه مقابل پرتاب کند به قول همشهری عزیزم در فیلم: این معجزه الهیه!

اتفاق عجیبی که در این نقطه از ایران اتفاق افتاد

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج