۱۴۱۲۸۹۵
۶۵۳
۶۵۳
پ

ادعای تازه درباره تماس مستقیم رئیس سیا با حماس

یک روزنامه آمریکایی مدعی شده رئیس سیا اقدام به برقراری تماس مستقیم با مقام‌های حماس برای برقراری آتش‌بس در غزه کرده است.

تسنیم: یک روزنامه آمریکایی مدعی شده رئیس سیا اقدام به برقراری تماس مستقیم با مقام‌های حماس برای برقراری آتش‌بس در غزه کرده است.

روزنامه آمریکایی وال‌استریت‌ژورنال مدعی شده است ویلیام برنز، رئیس سیا در چارچوب تلاش‌های خود برای برقراری آتش‌بس در غزه در حال برقراری تماس‌های مستقیم با حماس است.

ادعای تازه درباره تماس مستقیم رئیس سیا با حماس

این روزنامه مدعی شده که ویلیام برنز در قاهره طرح اخیر آمریکا برای آتش‌بس در غزه را به مقام‌های حماس، قطر و مصر ارائه کرده است. این در حالی است که جنبش حماس دریافت هر گونه طرح جدیدی از آمریکا درباره آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا را تکذیب کرده است.

جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد ترور رهبران این جنبش و فرزندان و خانواده‌های آنان، تلاشی نافرجام از سوی دشمن شکست خورده در میدان تحت ضربات و کمین‌های سخت مقاومت علیه ارتش بزدل و جنایتکار آن است و این جنایت هرگز نمی‌تواند اراده و پایداری ملت بزرگ فلسطین در نوار غزه را تحت در هم شکند، بلکه عزم آنان را برای ادامه نبرد تا بیرون راندن اشغالگران و تحقق خواسته‌های ملت اعم از آزادی و بازگشت جزم‌تر خواهد کرد.

این جنبش افزود: اگر دشمن گمان می‌کند جنایات و نسل‌کشی و بمباران‌های وحشیانه غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه دستاوردی برای این رژیم در جریان مذاکرات پس از شکست مفتضحانه در تحقق اهداف خود محقق خواهد کرد، کاملا به اشتباه رفته است، زیرا این خون‌های پاک و این فداکاری‌ها و جانفشانی‌ها موجب حمایت هرچه بیشتر ملت از مقاومت خواهد شد و مقاومت علیه دشمن را شدت خواهد بخشید و عزم مجاهدان را در این سرزمین برای بیرون راندن اشغالگران و نابودی این رژیم جزم‌تر می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج