adexo3
۱۴۱۵۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

زنان پر حرف نعمت الهی هستند !

اگر زنان مانند مردان کم حرف باشند، همه دنیا و عالم منزوی می‌شود و رابطه صمیمی و خوبی وجود ندارد.

هشدار در مورد وضعیت زنان سرپرست خانواده، برنامه‌های حمایتی دولت برای تحکیم بنیان خانواده، آغاز نمایشگاه ملی مد و مانتو و قرار گرفتن خانه‌داری در زمره شغلهای رسمی از مهمترین اخبار حوزه زنان و خانواده در این هفته بود.

همزمان با روز ملی خانواده زهرا سجادی،معاون امور خانواده مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از اجرایی شدن فاز دوم طرح انتظام خانواده‌ها و طرح رحمت با هدف ارتقای سلامت و امنیت خانواده خبرداد.

مریم مجتهدزاده رئیس مرکز امور زنان و خانواده هم به مناسبت روز ملی خانواده گفت: در جهان امروز بنیان خانواده بیش از هر زمانی در معرض خطر است و اقدام پیرامون موضوع خانواده با هدف اعتلای آن باید به عنوان نهادی مقدس در دستور کار سیاستگذاران قرار گیرد.

مشاور رئیس جمهوردر امور زنان ادامه داد:امروزه با توجه به تحولات نقش و جایگاه اجتماعی زنان در جامعه نباید اجازه داد که زنان به دلیل ایفای نقش‌های چندگانه فشار مضاعفی تجربه کنند. ایفای نقش همسری، مادری و اجتماعی جز چالش‌هایی است که خانواده امروزی ما با آن روبه‌روست.

پولهای کلان بدون هدف و به نام زنان بی‌سرپرست هرز می‌رود

این هفته سرپرست کمیته امداد برای چندین بار دریک سال گذشته در خصوص وضعیت زنان سرپرست خانواده هشدار داد و گفت: اوضاع آنچنان وخیم است که باید هر سه قوه به سرعت وارد شوند.

حسین انواری گفت: امروز شاهد آن هستیم که پولهای کلان بدون هدف و به نام زنان بی‌سرپرست هرز می‌رود و هیچ نظارتی نیست چرا که موازی کاری دستگا‌ه‌ها و نگرش‌های محدود و عدم وجود برنامه تعریف شده برای مهارت‌آموزی این زنان وجود ندارد. ما داریم در صف حرکت می‌کنیم و فکر می‌کنیم مشکل این زنان مسایل اقتصادی است در حالی که این مسئله اولویت چندم است.

ما آسیب‌ها را رصد نکردیم. حاشیه‌ها شهرها را ندیدیم. از فسادها چشم پوشی کردیم. آموزش به دختران در دوران مدرسه را اهمیت ندادیم و به طور کل هنوز معنی این واژه را درک نکردیم که از دامن این زنان انسان به معراج می‌‌رود.

خانه داری شغل رسمی می شود

این هفته معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: به زودی خانه‌داری در زمره مشاغل رسمی قرار می‌گیرد و زنان خانه‌دار از انواع بیمه‌های اجتماعی بهره‌مند می‌شوند و تعداد زنان سرپرست خانوار از رقم بیکاران کاسته می‌شود.

قلب زنان سریعتر از مردان می‌شکند

یافته‌های جدید محققان شواهد علمی را ارائه کرده که نشان می‌دهند قلب زن‌ها بسیار سریعتر و ساده‌تر از قلب مردها می‌شکند.

پزشکان قلب در پی یکی از اولین مطالعاتی که در سرتاسر آمریکا بر روی نوعی اختلال قلبی انجام داده‌اند، اعلام کردند میزان ابتلای زنان به "سندرم قلب شکسته" هفت تا ۹ برابر مردان است، وضعیتی که در پی وارد شدن فشار عصبی طولانی در اثر شکست سخت عاطفی و یا از دست دادن یکی از عزیزان ایجاد شده و می‌تواند نشانه‌هایی مانند حمله یا اختلال قلبی را در زنان ایجاد کند. معمولا بیماران پس از ابتلا به این سندروم بدون آسیب دیدگی جدی مداوا می‌شوند.

پر حرفی خانم ها نعمت است

برخی از مردان از پرحرف بودن زنان گله مند هستند. اگر مرد بداند که پرحرفی زنان بسیار مفید است و این رفتار نعمتی از جانب خداوند است که به زنان داده تا بتوانند از این طریق روابطی عاطفی با همسرشان ایجاد کنند.

اگر زنان مانند مردان کم حرف باشند، همه دنیا و عالم منزوی می‌شود و رابطه صمیمی و خوبی وجود ندارد. پرحرفی زنان باعث می‌شود که فرزند آنها تکلم یاد بگیرد. از زمانیکه مادر باردار است تا زمانیکه به دنیا می‌آید با فرزندش حرف می‌زند و در رفتار و تکلم فرزند تاثیر بسزایی دارد.

منبع: مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

زنان پر حرف نعمت الهی هستند !


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • marmar

      پس به افتخار خودمون دست قشنگه رو برو تو کارش....
      دست...
      دست.....
      ماشالا.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج