۱۴۲۱۸۱۲
۳۵۰
۳۵۰
پ

رپورتاژ آگهی

نقش آینه قدی در دکوراسیون

اگر کمی به حوزه دکوراسیون علاقه داشته باشید به خوبی می‌دانید که آینه قدی می‌تواند چه کارها کند! جای مناسب آینه قدی کجاست؟ چرا باید از آن استفاده کنیم؟ بیایید کمی زاویه دید خود را بازتر کنیم.

با آینه قدی به طور مجازی چند متری خانه بخرید و با فضا بازی کنید! بسیاری از مردم که اطلاعات کمی از دکوراسیون دارند به آینه قدی فقط به چشم یک وسیله برای برانداز کردن ظاهر نگاه می‌کنند! نهایتا روزی چند بار چهره زیبای خود را روی آن برانداز می‌کنند و آینه را هر جا که خالی بود نصب می‌کنند. اما اگر کمی به حوزه دکوراسیون علاقه داشته باشید به خوبی می‌دانید که آینه قدی می‌تواند چه کارها کند! جای مناسب آینه قدی کجاست؟ چرا باید از آن استفاده کنیم؟ بیایید کمی زاویه دید خود را بازتر کنیم. اولین مزیتی که استفاده از آینه قدی دارد ، بزرگ نشان دادن فضا است. این خصوصیت برای فضاهای تنگ امروزی یک موهبت بزرگ است. حتی اگر خانه بزرگی داشته باشید باز هم احتمالا دوست دارید بزرگ‌تر باشد! البته که قرار نیست برای خرید آن چند صد میلیون هزینه کنید.

نقش آینه قدی در دکوراسیون

به جز این آینه قدی باعث می‌شود که فضا نورانی‌تر و در نتیجه دلبازتر شود. دیده شدن وسایل تزیینی در آینه قدی هم باعث می‌شود که ارزش پولی که برای آن‌ها خرج شده است دو برابر شود. یک وسیله خریده‌ایم اما از دو جا دیده می‌شود! با این حال قبل از اینکه از آینه قدی در دکوراسیون استفاده کنید باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید. تنها با کمی خلاقیت می‌توانید با آینه قدی هر کاری کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

نقش آینه قدی در دکوراسیون

اشتباهات رایج در قرار دادن آینه قدی

آینه قدی را نباید هر جا که آمد نصب کنیم! اگر جای مناسبی برای آن پیدا نکنیم ، از ویژگی‌های آن نیز بی‌بهره می‌شویم.

  • پشت مبل یا تلویزیون جای آینه قدی نیست.
  • سعی کنید که درب قسمت‌های خصوصی در آینه مشخص نباشد. تا حد امکان.
  • جلوی فضولی را بگیرید! آینه را جایی نصب نکنید که وقتی درب باز شد از بیرون کل محیط تا انتها دیده شود.

نقش آینه قدی در دکوراسیون

به این شکل از آینه قدی استفاده کنید

جای مناسب آینه قدی نسبت به نوع فضا و صد در صد سلیقه می‌تواند متفاوت باشد. با رعایت تنها چند نکته می‌توانید بیشترین بهره را از آینه قدی ببرید.

  • تصویری که در آینه مشخص می‌شود را طرح ریزی کنید. دیده شدن تصویر یک تابلوی جذاب ، گلدان ، محسمه ، آباژور و ... روی آینه واقعا جذاب می‌شود.
  • زاویه آینه را طوری انتخاب کنید که نور لوستر را در حد مناسبی به فضا پخش کند. بازتاب نور از آینه خود منظره‌ای تماشایی است.
  • کنار آینه قدی می‌توانید از یک گلدان یا کنار سالنی استفاده کنید.

تنها با رعایت همین چند نکته و یک منظره سازی می‌توانید که آینه قدی دکوراسیون را از این رو به آن رو کند! در نهایت دقت داشته باشید که بهتر است از مدل‌های جدید آینه قدی بهره ببرید مثل آینه قدی نور دار. اگر آینه قدی جذاب نباشد قطعا اثر کمتری روی دکوراسیون می‌گذارد و حتی می‌تواند منفی باشد.

نقش آینه قدی در دکوراسیون

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج