adexo3
۱۴۲۳۴۵۳
۱ نظر
۱۵۷۴
۱ نظر
۱۵۷۴
پ

همسر بروسلی بعد از مرگ استاد با چه کسی ازدواج کرد؟

لیندا همسر بروسلی بعد از مرگ بروسلی زندگی بسیار متفاوتی را آغاز کرد و در این راه ازدواج هایی انجام داد که بسیار پر سر و صدا بودند.

نمناک: بروسلی استاد تکرار نشدنی هنرهای رزمی در سال ۱۹۵۶ با همکلاسی خود بنام لیندا آشنا شد و ازدواج کرد ولی عمر این ازدواج چندان طولانی نبود و زن بروسلی، در جوانی بیوه گشت. تنهایی او را در شرایط دشواری قرار داد تا اینکه لیندا بالاخره تصمیم به ازدواج گرفت.

لیندا لی کادول برای دومین بار در سال ۱۹۸۸ با تام بلیکر ازدواج کرد ولی این پیوند کوتاه مدت بود و آنها در سال ۱۹۹۰ از هم جدا شدند ولی یک سال بعد همسر بروس تصمیم گرفت دوباره ازدواج کند و اینگونه شد که در سال ۱۹۹۱، با کارگزار سهام بروس کادول ازدواج کرد و آن دو در جنوب کالیفرنیا ساکن شدند.

همسر بروسلی بعد از مرگ استاد با چه کسی ازدواج کرد؟

 

یکی از مرگ هایی که پس از گذشت سالها، همچنان برای برخی یک معما تلقی می شود، علت مرگ بروسلی محبوب است. گزارشات رسمی منتشر شده علت را اینگونه توصیق می کنند که استاد در 20 ژوئیه 1973 بعد از یک خواب عمیق به کما رفت و تلاش پزشکان برای احیای او بی نتیحه ماند و درگذشت.

با وجود حدس و گمان های بسیار در رابطه با مرگ بروسلی، دانشمندان و پژهشگران، اختلال عملکرد کبد را به عنوان دلیل مرگ بروسلی معرفی کرده‌اند. آن‌ها می‌گویند مصرف زیاد آب باعث هیپوناترمی ادم مغزی (تورم مغزی) شده و منجر به اختلال در عملکرد کبد شده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      به نظرم نباید ازدواج میکرد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج