adexo3
۱۴۲۵۸۲۵
۲۹۳
۲۹۳
پ

رپورتاژ آگهی

لیزر موی زائد بعد از چند جلسه جواب میدهد؟

در این مقاله به شما می‌گوییم که لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب میده و ریختن موها به چه شرایطی بستگی دارد.

لیزر بیکینی یک روش سریع برای از بین بردن موهای زائد است. لیزر موهای زائد بیکینی یک راه‌حل دائمی و بدون دردسر به‌شمار می‌رود تا برای همیشه از شر موهای زائد ناحیه مورد‌نظر خلاص شوید. عملکرد لیزر همانند ژیلت نیست و با این نو‌آوری دیگر نگران زخمی کردن نواحی حساس بدن نخواهید بود. با لیزر موهای زائد پوستی نرم و لطیف را به شما هدیه می‌دهد به‌طوری‌که انگار در آن ناحیه هیچوقت مویی وجود نداشته است. 

لیزر بیکینی چند جلسه است؟

برای دستیابی به نتیجه مطلوب و حذف موهای ناحیه بیکینی ضروری است که چندین جلسه لیزر درمانی ادامه یابد. کمترین تعداد جلسات مورد‌نیاز ناحیه بیکینی، ۴ جلسه به‌صورت ماهی یک بار است و این مسئله به چرخه رشد موها مربوط می‌شود.

سوال اصلی این است که به‌طور‌معمول لیزر بیکینی چند جلسه است؟ معمولا لیزر بیکینی بعد از ۱۰ جلسه جواب می‌دهد. این مسئله به عواملی چون رنگ پوست، رنگ موهای بدن، ضخامت پوست، ضخامت موهای زائد و سایر موضوعات دیگر بستگی دارد که در ادامه به عوامل تعداد جلسات لیزر بیکینی خواهیم پرداخت. 

لیزر موی زائد بعد از چند جلسه جواب میدهد؟

دستگاه لیزر در تعداد جلسات رفع موهای زائد تاثیر‌گذار است!

وقتی صحبت از دستگاه لیزر موهای زائد می‌شود این سئوال در ذهن شما خطور می‌کند که لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب میده؟ مهم‌ترین بخش لیزر، انتخاب دستگاه است که تاثیر مستقیمی در تعداد جلسات لیزر بیکینی دارد. 

برخی از لیزر‌ها فقط برای ناحیه خاصی از بدن عملکرد مطلوبی نسبت به سایر دستگاه‌ها دارد. البته نوع دستگاه با نتایج دلخواه نیز بسته به پوست شما نیز است که مراجعه به یک کلینیک معتبر همچون کلینیک الف شما را در انتخاب بهترین دستگاه راهنمایی می‌کنند. 

تاثیر نوع پوست بر تعداد جلسات لیزر بیکینی 

یکی از عواملی که بر ریختن موها بعد از لیزر تاثیر می‌گذارد رنگ پوست است. پوست‌ها انواع مختلفی دارند که باید با‌توجه‌به نوع پوستی افراد دستگاه مناسب آن انتخاب شود؛ تا مراجعه‌کنندگان نتیجه مطلوب را دریافت کنند. 

پوست عده‌ای از افراد بسیار حساس و نازک است که باید با دستگاه و طول موج مناسب لیزر استفاده شود تا آسیب و خراشی به پوست وارد نشود. این جلسات طولانی قیمت لیزر موهای زائد را بالاتر می‌برد؛ پس سعی بر این داشته باشید که حتما یک دستگاه مناسب پوستتان را انتخاب کنید. 

آیا رنگ پوست نیز در تعداد جلسات لیزر بیکینی تاثیر‌گذار است؟ 

بله تاثیر‌گذار است! پوست‌ها به دو رنگ تیره و روشن تقسیم می‌شود. معمولا پوست‌های تیره‌تر نیاز به جلسات کمتری دارند؛ زیرا ملانین پوست اشعه لیزر را به‌خوبی برای ریختن مو بعد از لیزر جذب می‌کند. بنابراین؛ ملانین پوست باعث می‌شود نور لیزر به‌راحتی به پوست منتقل شود و باعث از بین رفتن موها شود. 

پوست‌های روشن نیز به‌دلیل جذب کمتر نور؛ نتیجه تعداد جلسات ریختن موها بعد از لیزر را کمی به تعویق می‌اندازد. 

لیزر موی زائد بعد از چند جلسه جواب میدهد؟

تاثیر رنگ و ضخامت موهای بیکینی در تعداد جلسات لیزر‌درمانی

اگر شما از آن دسته افراد هستید که موهای تیره‌ای دارید و از رفع آن‌ها با ژیلت اذیت می‌شوید، خوشحال باشید؛ زیرا لیزر موهای زائد برای موهای ضخیم و نیره بهترین نتیجه را دارد. لیزر توسط رنگدانه با رنگ در فولیکول مو جذب می‌شود و هدف این دستگاه پیشرفته از بین بردن نقاط تیره است. 

نحوه ریختن موها بعد از لیزر برای افرادی که مو تیره و ضخیم دارند، سریع‌تر است. اما این موضوع برای افرادی که موی روشن و نازک دارند کاملا برعکس خواهد بود و به تعداد جلسات بیشتری برای رفع موهای زائد خود با لیزر دارند. 

هورمون‌ها نیز نقش تعیین‌کننده‌ای در تعداد جلسات بیکینی دارد!

رشد موهای بدن توسط هورمون‌ها تحریک می شوند؛ بنابراین با‌توجه‌به اینکه موهای بیکینی تحت تاثیر هورمون ها هستند؛ بدین‌ترتیب تعداد جلسات لیزر بیکینی از سایر نواحی که غیر‌هورمونی هستند، بیشتر است.

وجود این هورمون‌ها باعث می‌شود تا پروسه ریختن موها بعد از لیزر، به‌زودی دوباره رشد کنند و دوباره جایگزین شوند. از طرفی دیگر موهای زائد حاصل اختلالات هورمونی بسیار مقاوم هستند و جلسات بیشتری را برای از بین بردن آن‌ها نیاز است. 

لیزر موهای زائد بیکینی به‌صورت تضمینی و قطعی در کلینیک الف 

در این مقاله به بررسی سوال «لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب میده» پرداختیم و تعداد جلسات آن که بین 4 الی 12 جلسه است را مشخص کردیم. جلسات لیزر موهای بیکینی به عواملی همچون نوع دستگاه، نوع پوست، رنگ پوست، تغییرات هورمونی، رنگ و ضخامت موهای ناحیه تناسلی بستگی دارد. 

لیزر موی زائد بعد از چند جلسه جواب میدهد؟

در کلینیک الف از جدید‌ترین و به‌روزترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد استفاده می‌شود که امکان رفع و حذف موهای زائد را به‌صورت ایمن و موثر فراهم می‌کند. کلینیک الف به شما این تضمین را می‌دهد که تجربه لیزر موهای زائد نه‌تنها موثر و سریع، بلکه کاملا ایمن خواهد بود. این کلینیک با استفاده از دستگاه‌های به‌روز و تیمی از متخصصین مجرب، بالاترین سطح خدمات و مراقبت برای مراجعه‌کنندگان مهیا می‌سازد. 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج