adexo3
۱۴۲۶۱۱۸
۲ نظر
۱۵۶۸
۲ نظر
۱۵۶۸
پ

ساعت‌ لاکچری و گران‌قیمت بازیگران مشهور ایرانی

راستش را بخواهید در دنیای امروز که تلفن‌های هوشمند در دسترس همه است کسی احتیاجی به ساعت مچی ندارد و این ساعت‌ بیشتر ابزار قدرتمندی است که شخصیی که فراموش نکردیمیت فردی را که آن را دور مچش انداخته منعکس می‌کند.

چی بپوشم: راستش را بخواهید در دنیای امروز که تلفن‌های هوشمند در دسترس همه است کسی احتیاجی به ساعت مچی ندارد و این ساعت‌ بیشتر ابزار قدرتمندی است که شخصیت  فردی را که آن را دور مچش انداخته منعکس می‌کند. مردان و زنانی که از ساعت‌های مچی لوکس استفاده می‌کنند وقتی وارد مکانی می‌شوند، جدا از زیبایی ظاهری، پیچیدگی و اعتماد به نفس خود را بروز می‌دهند.

بنابراین هنوز ساعت مچی در سراسر دنیا طرفداران خاص خود را دارد که از اهمیت آن باخبرند و هنرمندان گروهی مهم از این هواداران به حساب می‌آیند که البته گاهی هم نماینده و مبلغ شرکتی خاص می‌شوند.

ترانه علیدوستی سفیر ساعت‌Omega

حدود قیمت : 2000 دلار

ساعت‌ لاکچری و گران‌قیمت بازیگران مشهور ایرانی

گفته شده ترانه علیدوستی سفیر شرکت ساعت‌سازی Omega «اومگا»ست اما هنوز عکس تبلیغی از او با این ساعت ندیده ایم.ساعت‌های امگا برای کسانی جذابند که می‌خواهند ظاهری بنا به مد داشته باشند و در عین حال شیک و کلاسیک باشند که این ویژگی کاملا با آنچه تا امروز از ترانه علیدوستی دیدیم هم‌خوانی دارد. علاقه‌مندان به مد و کلکسیونرهای ساعت موافقند که ساعت‌های امگا ترکیبی عالی از زیبایی‌شناسی و فناوری هستند که آنها را به انتخابی ایده‌آل برای یک ساعت لوکس تبدیل می‌کند.

ساعت‌ لاکچری و گران‌قیمت بازیگران مشهور ایرانی

همین‌طور امگا یک برند سوئیسی است که به عنوان برندی قابل اعتماد و درجه یک شناخته می‌شود و می‌توان از نظر ساخت و طراحی ساعت کاملا به آن اعتماد داشت. امگا، جایگاه هفتم معروف‌ترین برند ساعت‌های لوکس سوئیسی در جهان را به خود اختصاص داده.

این موضوع هم نشان می‌دهد ترانه علاوه بر سخت‌گیری در پذیرفتن نقش‌های سینمایی‌اش در انتخاب برندی که با آن همکاری می‌کند نهایت دقت و وسواس را به خرج می‌دهد. جرج کلونی و تام هنکس هم از هنرمندانی هستند که ساعت امگا داشته‌اند.

ساعت‌ لاکچری و گران‌قیمت بازیگران مشهور ایرانی

احسان علیخانی با ساعت Hublot در مهمانی افطار

قیمت حدود 18000 دلار

همین چند وقت پیش ساعت مچی از برند Hublot  احسان علیخانی که با آن در مهمانی افطاری رئیس جمهور شرکت کرده بود حسابی مورد توجه قرار گرفت.

ساعت‌ لاکچری و گران‌قیمت بازیگران مشهور ایرانی

گفته می‌شد ساعت هابلوت کلاسیک احسان حدود 18000 دلار قیمت دارد. به طور کلی محصولات Hublot که یک شرکت سوئیسی است قیمت بالایی دارند. دلیل مهمی که باعث این قیمت بالا شده این است که Hublot فقط حدود 28000 ساعت در سال تولید می‌کند و این کار عمداً برای حفظ انحصار انجام می‌شود.

مهران مدیری، مرد هزار ساعت با Hublot

قیمت حدود 18000 دلار

ساعت‌ لاکچری و گران‌قیمت بازیگران مشهور ایرانی

مهران مدیری هم که مرد هزار ساعت است( البته ساعت های آنچنانی) در جشن پایان سریال «خاتون» با ساعتی از  برند Hublot حاضر شد که گفته‌اند قیمت این ساعت حدود 48000 دلار است. از ویژگی‌های مهم ساعت مدیری قاب سرامیکی مشکی بلوری آن است که مقاوم در برابر خراش است. آرنولد شوارتزنگر  هم که از آن دسته چهره‌های مشهوریست که از اضافه کردن ساعت‌های لوکس به مجموعه شخصی خود لذت می‌برد یک ساعت مچی Hublot دارد.

امیر آقایی با ساعت Patek Philippe

قیمت: 188000 دلار

ساعت‌ لاکچری و گران‌قیمت بازیگران مشهور ایرانی

امیر آقایی با حضور در پردیس سینمایی چارسو آن هم با ساعت مچی 188000 دلاری از برند Patek Philippe حسابی سر و صدا به پا کرد. البته همه ساعت‌های این برند گران هستند. دلیل قیمت بسیار بالای آنها هم نحوه ساخت این ساعت‌هاست که احتیاج به زمانی طولانی دارد و در نتیجه موجودی کمتری نسبت به بقیه برندهای لوکس دارد. پتک فیلیپ بدون شک یکی از بهترین برندهای صنعت ساعت است. در واقع، Patek Philipp در کنار Rolex و Audemars Piguet یکی از محبوب‌ترین برندهای ساعت‌های لوکس جهان است. ساعت‌های Patek Philippe به دلیل تاریخچه غنی، عملکرد قوی در بازار و درخشش فنی، بین کلکسیونرها بسیار محبوب هستند.

پیمان معادی با ساعت  Patek Philippe

حدود قیمت: 600000 دلار

ساعت‌ لاکچری و گران‌قیمت بازیگران مشهور ایرانی

یکی از آخرین پست‌های صفحه اینستاگرام پیمان معادی که از روزهای پایانی نوشتن سریالی برای شبکه خانگی خبر داده  با انتشار عکسی در حال نوشتن از خودش همراه بوده است که او هم ساعت مچی از برند Patek Philippe دارد.  قاب ساعت او از طلای سفید است و قیمتی میلیاردی دارد. البته مدل ساعت او ،«پتک فیلیپ ناتیلوس»، از چنان تقاضای بالایی برخوردار است که بعضی از کارشناسان می‌گویند ممکن است 10 سال طول بکشد تا این ساعت فوق العاده  به دست متقاضی‌اش برسد.  بدون شک این به تعداد کم تولید در هر سال هم مربوط است. خط ساعت‌های اسپرت ظریف Nautilus در سال 1976 راه‌اندازی شد و دارای مدل‌هایی در ترکیب‌های استیل، رزگلد، طلای سفید و دو رنگ است.

سینا مهراد و ساعت Rolex

حدود قیمت 120000 دلار

ساعت‌ لاکچری و گران‌قیمت بازیگران مشهور ایرانی

سینا مهراد هم وقتی از ساخته شدن قسمت دوم فیلم «ژن خوک» خبر می‌داد، ساعت مچی صفحه آبی از جنس استیل و  طلای سفید   Rolexداشت که قیمت این ساعت حدود 120000 دلار بود. البته این قیمت برای ساعت‌ مچی از برند رولکس آنچنان عجیب و غریب نیست. ساعت‌های رولکس از قطعات ریزی تشکیل می‌شوند و میزان خرابی بالایی در طول فرآیند ساخت دارند. تمام فرایند ساخت هم باید با دست توسط صنعتگران ماهر مستقر در سوئیس انجام شود و با توجه به اینکه هزینه نیروی کار در سوئیس یکی از بالاترین هزینه‌ها در جهان است، جای تعجب نیست که رولکس ها بسیار گران هستند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اگه تونستند با این ساعت های گران قیمت یک ثانیه به عمر خود بیفزایند میتوان گفت خوب کردن که از این ساعت هاخریدن

    • بی نام

      اصلا قشنگ نیست ،بجز ساعت مهران مدیری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج