adexo3
۱۴۲۶۱۹۸
۱۱۲۷
۱۱۲۷
پ

ماجرای قتل وحشتناک یک پاکبان وسط خیابان

پاکبان میانسال در حال جارو کردن خیابان بود که ناگهان مردی به سمت او حمله و با ضربه چاقو او را از پای درمی‌آورد.

همشهری آنلاین: «پاکبان میانسال در حال جارو کردن خیابان بود که ناگهان مردی به سمت او حمله و با ضربه چاقو او را از پای درمی‌آورد.» این بخشی از فیلم دردناکی است که در دوربین های مداربسته خیابانی در مسگرآباد ثبت شده و نشان می‌دهد که مرد پاکبان قربانی نقشه مرگبار قاتلی آشنا شده است.

ماجرای قتل وحشتناک یک پاکبان وسط خیابان

این حادثه بامداد جمعه گذشته رخ داد. آن روز رهگذرانی که از خیابانی در حوالی مسگرآباد عبور می کردند چشمشان به پیکر خونین مردی افتاد که لباس پاکبانی به تن داشت. وی هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته و همان ضربه ای که به قفسه سینه اش وارد شده، مرگ وی را رقم زده بود. در کنار جسد خونین مرد پاکبان، جاروی وی افتاده بود که نشان می داد مرد جوان در حال نظافت خیابان بوده که از سوی قاتلش غافلگیر شده و به قتل رسیده است.

در این شرایط بود که گزارش این حادثه به بازپرس جنایی اعلام شد و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی این جنایت راهی محل جرم شدند.

تیم جنایی در گام نخست، به بررسی تصاویر دوربین های مداربسته ای که در اطراف محل کشف جسد وجود داشت پرداخت. دوربین ها نشان می داد که پنج‌شنبه حدود ساعت ۲۳:۵۰، مرد پاکبان در حال نظافت خیابان بوده که ناگهان مردی به سمت وی می رود. او با چاقویی که در دست داشت، ‌ضربه ای به پاکبان زده و درحالیکه مرد پاکبان غرق در خون، ‌نقش زمین شده بود، از آنجا فرار می‌کند.

آنطور که بررسی‌های اولیه پلیس نشان می‌دهد مرد پاکبان احتملا قربانی نقشه انتقام‌جویانه قاتلی شده است. در چنین شرایطی جسد مرد پاکبان به پزشکی قانونی منتقل شده و گروهی از کارآگاهان جنایی پایتخت ماموریت یافته‌اند تا با شناسایی و دستگیری قاتل فراری، اسرار این جنایت را رازگشایی کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج