adexo3
۱۴۸۷۲۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

«امر به معروف» به خارجی ها هم رسید

نمایندگان مجلس برخی سازمان ها را برای ایجاد شرایط اقامه امر معروف و نهی از منکر و بالا بردن سطح آگاهی‌های عمومی دراین خصوص مکلف کردند.

خبرگزاری خانه ملت: نمایندگان مجلس برخی سازمان ها را برای ایجاد شرایط اقامه امر معروف و نهی از منکر و بالا بردن سطح آگاهی‌های عمومی دراین خصوص مکلف کردند.

نمایندگان در نشست علنی امروز (سه شنبه ۶ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر ماده ۱۱ آن را با ۱۵۸ رأی موافق، ۹ رأی مخالف و ۹ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۸ نماینده حاضر به تصویب رساندند.

براساس ماده ۱۱ این طرح، وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان بسیج مستضعفین، شهرداری ها و سایر نهادها و دستگاه های فرهنگی مکلفند شرایط اقامه امر به معروف و نهی از منکر و بالا بردن سطح آگاهی های عمومی در این خصوص را از طریق آموزش و اطلاع رسانی فراهم کنند.

نمایندگان همچنین دستگاه های متولی آگاه سازی اتباع خارجی نسبت به قوانین و رعایت شئون اسلامی را مشخص کردند.

نمایندگان در نشست امروز با ۱۱۳ رأی موافق، ۵۳ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۸ نماینده حاضر با ماده ۱۳ این طرح موافقت کردند.

براساس ماده ۱۳ این طرح، وزارت امور خارجه، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و سایر دستگاه های ذی ربط موظفند اتباع خارجی را قبل و حین ورود به کشور نسبت به قوانین و مقررات و رعایت شؤون اسلامی آگاه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج