۱۵۱۴۷۰۲
۲۸۷
۲۸۷
پ

نگاهی به مجادله این روزهای دیجی‌پی و اسنپ‌پی

«اسنپ‌پی» معتقد است همکاری با ۲هزار فروشگاه آنلاین از میان ۲۷۰هزار فروشگاه آنلاین دارای ای‌نماد، نمایانگر تسلط این شرکت بر بازار نیست.

برترین‌ها: «اسنپ‌پی» معتقد است همکاری با ۲هزار فروشگاه آنلاین از میان ۲۷۰هزار فروشگاه آنلاین دارای ای‌نماد، نمایانگر تسلط این شرکت بر بازار نیست. دیجی‌پی نیز در بیانیه‌ای با رد این موضوع، اسنپ‌پی را متهم به توجیه انحصارطلبی دانسته است.

photo_2025-05-20_09-57-53

به نظر می‌رسد علی‌رغم اتهاماتی که به اسنپ‌پی در موضوع تسلط بر بازار وارد شده است، در واقع این دیجی‌پی است که با دسترسی «انحصاری» به دیجی‌کالا که ۵۰درصد تجارت الکترونیک ایران را در اختیار دارد در جایگاه تسلط بر بازار خرده‌فروشی آنلاین قرار دارد.

سوالی که مطرح شده این است؛ آیا «اسنپ‌پی» می‌تواند کنار «دیجی‌پی»، به عنوان سرویس‌دهنده به کاربرانِ «دیجی‌کالا» همکاری کند؟ پاسخ به احتمال قوی «منفی» است.

به نظر می‌رسد با توجه به سهم ناچیز اسنپ‌پی از همکاری با فروشگاه‌های آنلاین و ساختار رقابتی بازار، امکان تجدیدنظر در رأی وجود دارد. تصمیم نهایی می‌تواند تأثیر زیادی بر آینده بازار خدمات اعتباری و فضای نوآوری در فین‌تک‌ها بگذارد.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج