فلای تودی - بالا استیکی
۱۵۴۲۵۸۶
۵۶۲
۵۶۲
پ

دستپخت تازه مهناز افشار، خوشمزه از آب درنیامد

بعد از محبوبیت «عشق ابدی» میان کاربران و درآمد نجومی آن برای سازندگانش، برنامه‌های یوتیوبی دیگری هم شروع به تبلیغات کردند.

برترین‌ها: بعد از محبوبیت «عشق ابدی» میان کاربران و درآمد نجومی آن برای سازندگانش، برنامه‌های یوتیوبی دیگری هم شروع به تبلیغات کردند. یکی از این برنامه‌ها «زن روز» بود که اگرچه در ابتدا تلاش کرد با نام «مهناز افشار» بر سر زبان‌ها بیفتد، اما حالا و با شروع پخشش، خانم افشار کم‌حاشیه‌ترین بخش آن به حساب می‌آید.

«زن روز»، نسخه‌ی ایرانی برنامه‌ای ترکیه‌ای به نام Doya Doya Moda است، اما در همین پنج قسمت ابتدایی آن‌قدر درگیر حواشی و جنجال‌ها شده که از موضوع اصلی‌اش، یعنی مد و استایل، کاملاً فاصله گرفته. حالا «زن روز» بیشتر به شویی شباهت دارد که به جای ایده‌دادن در حوزه‌ی استایل، مخاطب را با استایل‌هایی بسیار معمولی، داورهایی کم‌تجربه و حاشیه‌های رنگارنگ شرکت‌کنندگان مواجه می‌کند. در ادامه نگاهی داریم به جزئیاتی درباره‌ی این برنامه و حواشی پیرامون آن.

برای مشاهده کامل مطلب کلیک کنید:

دورهمی مهناز، شیرین و پدرام با استایل‌هایی که حتی قابل نقد هم نیستند!

Capture

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج