۱۵۴۷۶۳۲
۳۶۵
۳۶۵
پ

لوگوی سوزوکی عوض شد

سوزوکی تازه‌ترین خودروسازی است که به موج جهانی تغییر لوگو پیوسته و برای اولین بار پس از دو دهه، لوگوی خود را بازطراحی کرده است.

خبرآنلاین:سوزوکی تازه‌ترین خودروسازی است که به موج جهانی تغییر لوگو پیوسته و برای اولین بار پس از دو دهه، لوگوی خود را بازطراحی کرده است.

2116664_223

ما در دورانی زندگی می‌کنیم که گوشی‌های هوشمند و رسانه‌های اجتماعی، شکل معرفی برند‌ها را عوض کرده است. نشان‌های براق ۳ D به تدریج کنار گذاشته و برند‌ها به سمت استفاده از طراحی‌های تخت می‌روند. سوزوکی، جدیدترین برندی است که به موج لوگو‌های تخت پیوسته و اولین بازطراحی خود را از سال ۲۰۰۳ به بعد معرفی کرده است.

این نشان همچنان silhouette یا همان طرح کلی "S" که از سال ۱۹۵۸ به سختی تغییر کرده بود را حفظ می‌کند. ویژگی جدید، یک سطح صاف و تخت با خطوط ظریفی است که لبه‌ها را دنبال می‌کنند. روکش کروم براق نیز با یک رنگ نقره‌ای با درخشندگی بالا جایگزین شده که شبیه آلومینیوم مات است. سوزوکی خاطرنشان می‌کند که این انتخاب، با محیط زیست سازگارتر است.

2116663_315

تحلیلگران طراحی اشاره می‌کنند که لوگو‌های ساده شده و دو بعدی، روی صفحه‌های کوچک بهتر نمایش داده می‌شوند، جایی که امروزه مردم بیشتر اوقات با برند‌ها تعامل دارند. با این حال، منتقدان معتقدند که مسطح کردن این نمادها، عمق و حضور فیزیکی را که زمانی در دنیای واقعی داشتند، از آنها می‌گیرد.

سوزوکی تنها برندی نیست که این تغییر را انجام داده است. طی چند سال گذشته، فهرست بلندی از تولیدکنندگان، از جمله فولکس‌واگن، آئودی، نیسان، مزدا، بی‌ام‌و، مینی، ولوو، کیا، اوپل، رنو، پژو، استون مارتین، بنتلی، لوتوس، جگوار، بیوک و لامبورگینی، همین فلسفه را پذیرفته‌اند.

این شرکت تأیید کرد که نشان جدید، بخشی از یک هویت برند گسترده‌تر، تحت شعار «در کنار شما» (By Your Side) است. این لوگو برای اولین بار روی مدل‌های مفهومی که قرار است در نمایشگاه ژاپن موبیلیتی ۲۰۲۵ در تاریخ ۳۰ اکتبر رونمایی شوند، ظاهر خواهد شد.

پس از آن، ظاهر جدید لوگو به تدریج در سراسر خط تولید جهانی سوزوکی اعمال خواهد شد. از آنجایی که نسبت‌های این نشان بدون تغییر باقی مانده، می‌تواند به راحتی روی جلوپنجره‌ها و درب صندوق عقب مدل‌های موجود نصب شود، بدون اینکه نیازی به انتظار برای یک چرخه به‌روزرسانی باشد. جدیدترین مدل در مجموعه سوزوکی، شاسی‌بلند Victoris است که برای بازار هند معرفی شده است.

توشیهیرو سوزوکی، رئیس و مدیرعامل شرکت، انگیزه برند از این به‌روزرسانی را توضیح داد:

«نشان جدید، تعهد سوزوکی به قرار دادن خودمان در جای مشتری برای خلق محصولات ارزشمند را، که همیشه یک ارزش اصلی بوده و همچنین عزم ما برای پذیرش چالش‌های جدید در عصر پیش‌رو را تجسم می‌بخشد. تحت شعار شرکت "در کنار شما"، ما به ارائه زیرساخت‌های حمل‌ونقلی که به زندگی روزمره گره خورده‌اند، ادامه خواهیم داد و با مشتریانمان به جلو حرکت کرده و به تحقق آینده‌ای پایدار کمک خواهیم کرد.»

 

جلوگیری از ریزش مو

با یک محصول طبیعی با تخفیف ویژه!

سفارش محصول

سریال محکوم نسخه کامل

با تخفیف ویژه در فیلیمو

مشاهده آنلاین

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

وب گردی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج