adexo3
۱۵۵۴۸
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

با ۲۳ شب خوابیدن در صف صاحب پراید شوید !

قیمت یک پراید ۸ میلیون تومان است، با ۲۳ شب خوابیدن در صف سکه می توانید یک پراید بخرید؛ البته برای کاهش زمان می توانید کارت ملی همسر و فرزند خود را همراه داشته باشید.

با توجه به اینکه ۳۰۰ شعبه بانکی در کشور عرضه کننده سکه هستند و با توجه به میانگین عرضه ۱۰۰ سکه در هر شعبه در روز، روزانه ۲۱۰ میلیون تومان رانت خرید سکه در بازار فراهم می شود.

فضای رانتی ایجاد شده در بازار سکه این روزها بسیاری از مردم که تاکنون فکر دلالی در سر نداشتند را به بازار سکه کشاند.

درآمد شب زنده داری در صف خرید سکه در حال حاضر به طور متوسط برابر با ۳۵۰ هزار تومان برای ۵ عدد سکه است که تنها به یک کارت ملی، و ۲.۵ میلیون تومان پول نقد نیاز دارد تا سودی برابر با ۱۳ درصد سرمایه گذاری تان را یک شبه حاصل کند.

اگر فردی یک شب را در صف سکه سحر کند بدون شک به اندازه حداقل حقوق یک کارگر در یک ماه درآمد خواهد داشت.

بانک توسعه تعاون اعلام کرد، هزینه تولید هر شغل خانگی ۱.۵ میلیون تومان است؛ بر این اساس با چهار شب خوابیدن در صف سکه می توانید یک شغل خانگی برای خودتان دست و پا کنید که مجبور نباشید در خیابان به انتظار درآمد شب زنده داری کنید.

بانک مرکزی اعلام کرد؛ ۳۰۰ شعبه در کشور سکه توزیع می کنند که اگر متوسط توزیع سکه از سوی هر بانک را روزانه ۱۰۰ سکه عنوان کنیم، در آن صورت با توجه به اختلاف ۷۰ هزار تومانی سکه بانکی و آزاد روزانه ۲۱۰ میلیون تومان و در یک ماه ۵ میلیارد تومان رانت در بازار سکه ایجاد شده است.

اگر یک کارمند دولت ۸۰۰ هزار تومان درآمد داشته باشد با سه شب در صف سکه ماندن می توانید ۲۰۰ هزار تومان بیشتر از یک کارمند درآمد داشته باشید.

با ۲۳ شب خوابیدن در صف سکه می توانید یک پراید بخرید

قیمت یک پراید ۸ میلیون تومان است، با ۲۳ شب خوابیدن در صف سکه می توانید یک پراید بخرید؛ البته برای کاهش زمان می توانید کارت ملی همسر و فرزند خود را همراه داشته باشید تا امکان خرید ۱۵ سکه در روز را پیدا کنید و با ۸ شب در صف سکه ماندن درآمد لازم برای خرید ماشین خود را فراهم کنید.

البته این نکته باید توجه شود که اقشار کم درآمد توان تامین آن ۲.۵ میلیون تومان را ندارند و به همین جهت با پول سفته بازان در بازار فعالیت می کنند، یا بهتر بگویم کارگران و اقشار ضعیف خریدار سکه برای اغنیا هستند و تنها درصد اندکی از سود به این افراد می رسد.

بازاری که این روزها از سوی بانک مرکزی راه اندازی شده است تنها و تنها سود را به جیب سرمایه دارانی می فرستد که سالهاست در بازار کاری به جز سفته بازی ندارند؛ و در این بین اقشار ضعیف جامعه همچنان ضعیف و ضعیف تر می شوند.


منبع: پانا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

با 23 شب خوابیدن در صف صاحب پراید شوید !


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد تکخال

      وافعا برای بانک جمهوری اسلامی متاسفم که چنین کار غیر کارشنای انجام میده.این کارها همان تقویت نظام سرمایه داریه که غرب وشرق رو از هم پاشونده...

    • نام

      لعنتی ها

    • فاران

      واقعا" متأسفم .
      فقرا و مستمندان چشم دوختند به یک تکه نان !
      اینجا چند تا پولدار بدون هیچگونه قید و بندی دارن پول پارو میکنند ، آخه اینم شده کنترل قیمت ؟؟؟

    • marmar

      بعد ببخشید، با چند شب خوابیدن تو صف،میشه صاحب یکی از اون ماشین خوشگلا که عکسشو خودتون منتشر میکنین،شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • bachemosbat

      چرا این موضوع را مجلس مطرح نمی کنند و یا از رئیس بانک مرکزی در یک برنامه تلویزیونی سئوال نمی کنند که آیا با این روش پول بیشتری نصیب سرمایه دار ها می شود نه برداشتن حباب سکه . واقعا" چرا عرضه سکه را به تعداد نامحدود آزاد نمی کنند تا این حباب برداشته شود . تا وقتی عرضه به صورت محدود باشد اختلاف قیمت از بین نمی رود .

    • asal

      zeshte jedannaaaaa!!!!!!!!!!!mardome khodemoonam ke montazeran ye chizi beshe midoooaaaaaaaan!!!!!!!!!!!!!vagheankeeeee bi adabaaa

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج