شورشی دهه ۹۰ احیا شد با لذت رانندگی کاملا آنالوگ!
دِ تومازو گوآرا بارکتا، سوپرکار کمیاب و «آنالوگ» دهه ۱۹۹۰، به دلیل ماهیت خام و بدون فیلتر رانندگی خود دوباره مورد توجه قرار گرفته است.
عصرایران: دِ تومازو گوآرا بارکتا، سوپرکار کمیاب و «آنالوگ» دهه ۱۹۹۰، به دلیل ماهیت خام و بدون فیلتر رانندگی خود دوباره مورد توجه قرار گرفته است. این خودروی منحصربهفرد که تنها ۵۲ دستگاه از آن با موتور ۴ لیتری V۸ ب ام و ساخته شد، فاقد هرگونه سیستم کنترل کشش یا تجهیزات الکترونیکی کمکی است و ارتباطی خالص و بیواسطه با قدرت ۳۰۰ اسب بخاری خود برقرار میکند.

خودروی «دِ تومازو گوآرا بارکتا» یکی از شورشیان فراموششده و جذاب دنیای سوپرکارهای دهه ۱۹۹۰ است که یک تجربه رانندگی کاملاً «آنالوگ» و خشن را ارائه میدهد.
این خودرو که از DNA اتومبیلهای مسابقهای مازراتی متولد شده، نیروی خود را از یک موتور ۴.۰ لیتری V8 ب ام و تأمین میکند که توانی معادل ۳۰۰ اسب بخار تولید میکند. این ترکیب، پیوندی بینهایت خالص میان راننده و ماشین فراهم میآورد. این خودرو فاقد سیستمهای کنترل کشش یا هرگونه سیستم الکترونیکی کمکی است و تنها بر قدرت، دقت و صدای موتور تکیه دارد.
سوپرکار کمیاب و «آنالوگ» دِ توماسو گوآرا بارکتا مدل دهه ۱۹۹۰، مجهز به موتور ۴ لیتری V8 بیامو و فاقد سیستم کنترل کشش، که تجربهای خام و بیواسطه از رانندگی را ارائه میدهد
تنها ۵۲ دستگاه از مدل گوآرا بارکتا ساخته شده است. نمونهای که اخیراً به نمایش درآمده، تنها ۶۵۰ کیلومتر کارکرد دارد و با فضای داخلی چرم سبز، کمربندهای ایمنی ۶ نقطهای و کلاه ایمنی مسابقهای اصلی خود، فرصتی نادر برای نگاهی به آخرین دوران کاملاً مکانیکی سوپرکارها فراهم میآورد.









ارسال نظر