اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۲۶۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

احمدی نژاد: دنيا بداند دهلران زنده است

نبايد اجازه دهيم عده‌اي خودخواهي‌ها و قدرت‌طلبي‌هاي خود را به نام انقلاب و ملت تحميل كنند و خود را مالك انقلاب و ملت بدانند، نبايد اجازه دهيم ارزش‌ها و اصول انقلاب و اسلام تضعيف شود.

رييس جمهور در جمع مردم دهلران با تاكيد بر اينكه دولت در كنار ملت در مقابل كساني كه بخواهند مقابل پيشرفت كشور قرار گيرند، مي‌ايستد و بر ارزش‌هاي خود پافشاري مي‌كند، گفت: نبايداجازه دهيم عده‌اي خودخواهي‌ها و قدرت‌طلبي‌هاي خود را به نام انقلاب و ملت تحميل كنند و خود را مالك انقلاب و ملت بدانند، نبايد اجازه دهيم ارزش‌ها و اصول انقلاب و اسلام تضعيف شود.

احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه همه مشكلات بشري ناشي از غفلت از اين كه برگزيدگان خدا كنار گذاشته‌اند و انتظار به سعادت رسيدن را دارند، گفت: وضعيت امروز دنيا را ببينيد، عده‌اي چپاول‌گر و غارت‌گر براي پر كردن جيب‌هاي خود چپاول و تحقير انسان را به راه انداخته‌اند، بمب‌هاي اتمي، شيمايي و ميكروبي توليد كردند و براي تسلط به خاورميانه توطئه مي‌كنند و به كشورهاي منطقه سلاح مي‌فروشند تا با ايجاد درگيري واختلاف به نفت و ذخاير منطقه مسلط شوند.

وي تصريح كرد: دنيا چشمانش را باز كند ملت ما ايستاده است و امروز در صحنه هستند و دنيا بداند دهلران زنده است تا تاريخ زنده است و پرچم عزت ملت ايران همواره در احتزاز خواهند ماند و دشمنان بشريت در مقابل آن كاري از پيش نخواهند برد.

رئيس جمهور گفت: دولت و ملت بايد در برابرحوادث حساس باشند تا جايي ظلمي اتفاق مي‌افتد و به جاي توجه مردم عده‌اي خودخواه و زياده طلب ترجيح پيدا مي‌كنند و منافع عمومي به نفع عده‌اي قليل پايمال مي‌شود بايد حساسيت داشته باشند.

رييس جمهور تاكيد كرد: بايد آنجا كه عزت ملت مخدوش و محرومين فراموش مي‌شوند، حساس باشيم و پافشاري كنيم و بدانيم تا زماني سعادتمند هستيم كه بر ارزش‌هاي الهي پافشاري و بر اصول الهي بايستيم و سختي‌ها را تحمل كنيم و بدانيم اجراي عدالت كار سختي است، فشار مي‌آورد از نزديكان خود انسان شروع مي‌شود.

مي‌خواهند امتياز بيشتر و مصونيت داشته باشند و كسي با آنها كاري نداشته باشد. ايستادن برابر آنها تهمت و توهين و فشار و تبليغات را بايد تحمل كرد تا پرچم عزت برافراشته باشد.

احمدي نژاد با بيان اينكه اگر عدالت به طور كامل پياده شود ديگر فقر و عقب افتادگي نخواهد بود، گفت: كشور ما كشور فقير و ضعيفي نيست اما بايد عدالت اجرا شود و حتي يك نفر در اين سرزمين وسيع نيازمند نباشد.

وي با تاكيد بر ساختن ايران به عنوان مهم ترين ماموريت گفت: به فضل الهي همه كشور در حال كار و تلاش است يكي از مهمترين كارهايي كه در دوره ساختن بايد انجام شود اصلاح ساختارهاي تصميم گيري و اساسي كشور است.

وي همچنين با اشاره به بحث هدفمندي يارانه‌ها و اصلاحات اقتصادي در دولت نهم و دهم تصريح كرد: ما مصمم هستيم با سرعت هرچه بيشتر يارانه‌ها را عادلانه توزيع كنيم تا هر كس به حق خود برسد.

رييس جمهور با اشاره به اينكه عزم و بسيج عمومي و حركت همگاني براي ايجاد اشتغال و رفع بيكاري جوانان موضوع ديگري است كه در امر سازندگي در دستور كار دولت است گفت: همه مسئولان افراد صاحب نفوذ، قانونگذاران بشنوند براي ايران عيب است كه يك ملت بزرگ با امكانات و ظرفيت‌هاي فراوان جوانانش بيكار باشند.

اگر كساني در مسير تصميم گيري كاري از دستشان بر نمي‌آيد و اگر كمك نمي‌كنند درخواست ما اين است كه مانع درست نكنند. دولت و ملت براي همه جوانان اشتغال ايجاد خواهد كرد.

وي يادآور شد: با توجه به ظرفيت‌ها و استعدادهاي كه شهرستان دهلران دارد بايستي برخي از وزارتخانه‌ها همچون وزارت نفت ، وزارت كشاورزي و صنايع بيشتر در اين شهرستان سرمايه گذاري كنند و كار بيشتري انجام دهند. دولت نيز با تمام توان در خدمت مردم دهلران است.


منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

احمدی نژاد: دنيا بداند دهلران زنده است


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج