adexo3
۱۶۳۳۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سخنگوی گروه ارکیده:

تا اطلاع ثانوی کنسرت بی کنسرت!

گروه ارکیده همچنان در سکوت به سر می برد اما در همین سکوت به برگزاری تمرین ها و جلسات هفتگی خود ادامه داده تا خود را برای کنسرت هایی که تا اطلاع ثانوی تعطیل اند، آماده کند.

برترین ها به نقل از تماشا: ارغوان حاجیوندی که به عنوان یکی از نوازنده های گروه بانوان ارکیده شناخته شده، در جایگاه نماینده این گروه گفت: «ما همچنان به تمرین های گروه ادامه می دهیم و در هفته این تمرین ها را با همراهی دیگر اعضای گروه برگزار می کنیم چراکه فعلا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به گروه های بانوان برای اجراها مجوز نمی دهد. فعلا در سکوت مطلق هستیم و تا اطلاع ثانوی که وزارت ارشاد اعلام کرده، مثل دیگر گروه ها کنسرت نخواهیم داد. اما از تمرینات خود غافل نمانده ایم و در این تمرینات قطعات را به روزتر و تازه تر می کنیم».

به گفته این نوازنده گروه ارکیده همچنان در سکوت به سر می برد اما در همین سکوت به برگزاری تمرین ها و جلسات هفتگی خود ادامه داده تا خود را برای کنسرت هایی که تا اطلاع ثانوی تعطیل اند، آماده کند.

حاجیوندی در ادامه با اشاره به اینکه گروه ارکیده به کسب درآمد از طریق اجرای کنسرت و درآمدزایی از این طریق، فکر نمی کند، گفت: «به همین دلیل است که گروهی مثل ما، وقتی نتوانست به برگزاری کنسرت های خود اقدام کند، لطمه مالی نمی خورد. اما هستند گروه هایی که متاسفانه صرفا منبع درآمدشان از راه موسیقی است و عدم برگزاری کنسرت آنها را زمین می زند. چراکه برخی از گروه ها جز موسیقی، شغل دیگری ندارند و تنها منبع درآمدشان همین است».

او در ادامه یادآور شد: «درحالی گروه های موسیقی بانوان با مشکل های این چنینی دست و پنجه نرم می کنند که گروه های آقایان همچنین به فعالیت های خود ادامه می دهند و به راحتی کنسرت می گذارند و از این راه کسب درآمد می کنند».

گفتنی است در روزهایی که نه سالنی به مخاطب واگذار می شود نه مجوزی برای کنسرت بانوان صادر می شود و... این گروه همچنان فعالیت خود را ادامه داده است. حاجیوندی در این رابطه اعلام کرد: «باوجود اینها گروه ارکیده درخواست خود را به صورت کتبی، تقدیم وزارت ارشاد اسلامی کرده است تا به آن رسیدگی شود. نمی دانم تاثیری خواهد داشت یا خیر، چون طبق آخرین شنیده ها، آقای میرزمانی اعلام کرده اند تا اطلاع ثانوی باید صبر کنیم».

گفتنی است در گفت و گویی که اخیرا از میرزمانی منتشر شده بود، او اعلام کرده که فعلا هیچ گروه بانوانی برای مجوز از سوی وزارت ارشاد اقدام نکند. با این همه گروه ارکیده، همچنان امیدوار است بتواند به زودی برای مخاطبانش روی سن رفته و اجرای برنامه کند.


باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

تا اطلاع ثانوی کنسرت بی کنسرت!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج