۱۶۳۵۱۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

توصیه لاریجانی برای حل معضل عراق

&#۰۳۹;علی لاریجانی&#۰۳۹; رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار &#۰۳۹;اسامه النجیفی&#۰۳۹; معاون ربیس جمهوری عراق، تروریسم را موضوع مهمی دانست که باید بطور جدی به آن توجه شود و اظهار امیدواری کرد که تمامی گروه های سیاسی عراق برای مقابله با این معضل با هم متحد شوند.

ایرنا: 'علی لاریجانی' رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار 'اسامه النجیفی' معاون ربیس جمهوری عراق، تروریسم را موضوع مهمی دانست که باید بطور جدی به آن توجه شود و اظهار امیدواری کرد که تمامی گروه های سیاسی عراق برای مقابله با این معضل با هم متحد شوند.

لاریجانی از اینکه برخی کشورها تروریسم را در منطقه گسترش داده و سال ها به آنها سلاح دادند، ابراز تاسف کرد و گفت: قطعا حامیان گروه های تروریستی در حمایت از این گروه ها اشتباه بزرگی کرده اند.

رییس مجلس شورای اسلامی یادآورشد که حالا فرض کنید، برخی کشورها ساختار سوریه را قبول ندارند، این دلیل منطقی برای لشکر کشی به یک کشور و حمایت از گروههای تروریستی به بهانه آن نیست.

لاریجانی، به تجربه چگونگی زایش گروه های تروریستی در منطقه اشاره کرد و افزود: تجربه نشان داده هرگاه آمریکایی ها به کشوری مانند افغانستان وارد شده اند، مدتی بعد گروههای تروریستی از آنجا سر برآورده اند.

رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه 'ایران ائتلاف ضد داعش آمریکایی ها را باور ندارد'، گفت: تروریسم میان مسلمانان اختلاف انداخته و این کشمکش ها انرژی کشورهای منطقه را هدر می دهد که در نهایت به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

اسامه نجیفی نیز در این دیدار به بحران اخیر و افراط گرایی های موجود در منطقه و عراق اشاره کرد و گفت: ما قطعا در مبارزه با داعش به کمک جمهوری اسلامی ایران نیاز داریم.

وی همچنین در خصوص روند سیاسی عراق گفت: حیدر العبادی دنبال تفاهم سیاسی در عراق است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج