اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۴۲۰۷
۲ نظر
۵۰۱۶
۲ نظر
۵۰۱۶
پ

پسر «جکی چان» خبرساز شد

جايکي چان پسر جکي چان در دادگاهي در چين به فراهم کردن شرايط براي ديگران براي اينکه بتوانند مواد مخدر مصرف کنند، متهم شد. اگر اين اتهام اثبات شود، وي به بيش از سه سال زندان محکوم مي شود. هنوز زمان دادگاه نهايي وي مشخص نشده است.

بانی فیلم: جايکي چان پسر جکي چان در دادگاهي در چين به فراهم کردن شرايط براي ديگران براي اينکه بتوانند مواد مخدر مصرف کنند، متهم شد. اگر اين اتهام اثبات شود، وي به بيش از سه سال زندان محکوم مي شود. هنوز زمان دادگاه نهايي وي مشخص نشده است.

جايکي که فعلاً در زنداني در پکن در بازداشت به سر مي برد، در اين اتهام تنها نيست و کاي کو، بازيگر تايواني نيز در اين اتهام با او شريک است. پليس مي گويد اين دو نه تنها خود اقدام به مصرف مواد مخدر کرده اند که شرايط را براي ديگران نيز فراهم کرده اند تا مواد مصرف کنند. پليس از خانه جايکي بيش از صد گرم مواد مخدر پيدا کرده است. البته کاي کو فعلاً آزاد است.

پسر «جکی چان» خبرساز شد

جکي چان بعد از دستگيري جايکي که در سال ۲۰۰۹ سفير مبارزه با مواد مخدر در چين بود، در بيانيه اي از مردم چين عذرخواهي کرد و گفت: اخبار منتشر شده درباره پسر من بسيار شوک برانگيز است. زماني که اولين بار خبر را شنيدم بسيار عصباني شدم. من به عنوان يک چهره سرشناس و پدر او احساس شرمندگي مي کنم. من بسيار غمگين هستم. اما کسي که پيش از همه دلشکسته است، مادر اوست.

او همچنين در اين بيانيه تاکيد کرد: دوست دارم از اين فرصت استفاده کنم و به پسرم بگويم: تو اشتباه کردي و بايد مسووليت آن را بپذيري. با اين حال به عنوان پدرت هميشه در کنار تو هستم. و احساس مسووليت مي کنم. زيرا در قالب يک پدر نتوانسته ام وظيفه خودم را درست انجام دهم و فرزندم را درست تربيت کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عرفان

      آفرین به جکی چان برای برخودش با این مسئله! کاش مسئولان و پدر و مادرا این شکلی با مشکلات برخورد می‌کردند.

    • طُرفه

      کاش راه پدرش را میرفت و از نوع خوبش مشهور میشد. راه کج هیچوقت به مقصد نمیرسه. دوستت داریم آقای جکی چان...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج