۱۶۵۲۱۸
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

فرمانده ناجا:

قاتلان حادثه گلپایگان شناسایی شده‌اند

فرمانده‌ی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، از شناسایی و تحت تعقیب قرار دادن ضاربان و قاتلان حادثه گلپایگان خبر داد.

ایسنا: سردار اسماعیل احمدی مقدم عصر سه شنبه در حاشیه دیدار با آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، در جمع خبرنگاران اظهارکرد: یکی از سارقان این حادثه کشته شده و امیدواریم دیگر همدستان او نیز به زودی دستگیر شوند.

در جریان درگیری شنبه شب نیروهای انتظامی با سارقان مسلح در گلپایگان پنج نفر شهید و شش نفر مجروح شدند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی ناجا در این حادثه سه نفر از ماموران انتظامی و دو نفر از شهروندان به شهادت رسیدند و پنج نفر نیز مجروح شدند.

بر اساس این گزارش، ساعت ۱۷:۵۰ شنبه هفته جاری ماموران پاسگاه انتظامی کنار رودخانه و یگان امداد این منطقه با توجه به تیراندازی سارقان مسلح به پلیس در شهرستان خمین در هنگام گشت و کنترل در مسیر سعید آباد - خمین به یک دستگاه خودرو تیبا سفید رنگ که چهار سرنشین داشت، مشکوک شدند.

پس از اعلام ایست از سوی پلیس، مجرمان اقدام به تیراندازی کردند که طی آن سه نفر از ماموران شهرستان خمین مجروح و یک نفر به شهادت رسید، مهاجمان پس از این اقدام خونین به سمت گلپایگان متواری شدند.

پس از وقوع این درگیری طرح مهار در گلپایگان با حضور جانشین فرمانده انتظامی این شهرستان به همراه دو تیم از آگاهی و راهور اجرا، و عوامل انتظامی مجرمان را در میدان معلم مشاهده کرده و درگیر شدند.

سارقان با بستن رگبار به سمت ماموران، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان و یکی از کارکنان پلیس راهور را به شهادت رسانده و دو نفر دیگر از عوامل انتظامی را نیز مجروح کردند.

در این درگیری یک نفر از مهاجمان به هلاکت رسید و سه نفر دیگر، با رها کردن خودرو تیبا و با تهدید و سرقت یک دستگاه پژو ۴۰۵، از صحنه درگیری متواری شدند.

این در حالی است که مهاجمان پس از طی مسافتی با رها کردن خودرو پژو، اقدام به سرقت یک دستگاه آمیکو یخچال دار، کرده و سپس با رها کردن آن در حوالی روستای ' در ' گریختند.

در ادامه این عملیات، عوامل انتظامی یک دستگاه وانت نیسان رها شده را در حوالی روستای ' در ' کشف کردند که در بررسی ها مشخص شد راننده نیسان براثر اصابت گلوله در داخل خودرو کشته شده و جسد فرزند ۱۷ ساله وی نیز در حاشیه جاده کشف شد که احتمال تیراندازی و قتل آنان از سوی مهاجمان متصور است.

احمدی مقدم در ادامه سخنان خود به راه اندازی مرکز بصیرت عمار در قم اشاره کرد و گفت: این دوره ها برای بصیرت افزایی فرماندهان و پرسنل ناجا برگزار می شود.

وی ادامه داد: همه مسوولان نیروی انتظامی در رده روسای کلانتری ها و پاسگاه ها در این دوره ها شرکت کرده و به زودی دیگر پرسنل نیروی انتظامی از سراسر کشور نیز در این دوره ها شرکت می کنند.

وی هم‌چنین با اشاره به تهدیدات نرم و خزنده دشمنان و ضرورت آگاهی و آشنایی نیروی انتظامی با این تهدیدات، تصریح کرد: پرسنل ناجا باید به مسائل دینی و حقوقی تسلط داشته باشند تا بتوانند به خوبی و به موقع با تهاجمات و تهدیدات دشمنان مقابله کنند.

** آمار وقوع جرایم در کشور در حال کاهش است

فرمانده نیروی انتظامی در این دیدار هم‌چنین گفت: برخلاف روند رو به رشد وقوع جرم و جنایت در جهان، با فعالیت گسترده و خستگی ناپذیر نیروی انتظامی و دیگر نهادها در کشور، شاهد برقراری امنیت و آسایش در جامعه و کاهش جرایم هستیم.

احمدی مقدم افزود: پرسنل نیروی انتظامی مجاهدان فی سبیل الله هستند و بحمدالله امروز سراسر کشور به ویژه مرزها در حال نظارت و پایش است و هیچ نقطه ای از دید ناجا پنهان نیست.

فرمانده ناجا با بیان اینکه تبعیت و پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در سرلوحه امور قرار دارد، اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر بصیرت افزایی در جامعه تاکید دارند و در همین راستا فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی به طور منظم و مستمر در دوره های بصیرت حضور یافته‌اند که این مهم آثار و برکات بسیاری به همراه دارد.

احمدی مقدم در پایان با اشاره به موضع گیری‌ها و سخنرانی‌های ارزنده آیت الله نوری همدانی در جریان فتنه سال ۸۸، تصریح کرد: در جریان فتنه برغم اینکه برخی افراد آگاه و ناآگاه مسائل و وقایع فتنه را بازگو نمی کردند، اما مراجع عظام تقلید به بیان مسائل و روشنگری در جامعه اهتمام ویژه‌ای داشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شاهین کاکاوند

      اگر سارقان را مانند عربستان سعودی در ملا عام دستشان را قطع کنید دیگر هیچکس جرات نمیکند یک لنگه کفش را دربیابان ازترسش بردارد تا کار به اینجا برسد

    • بدون نام

      اگه الان شروع کنن بیشتر مردم یک دستن!!!!

    • حسین

      ممنون از اینکه اینهمه زحمت می کشید و شناسایی می کنید! چه اسید پاش هارا چه اینها را.

    • سحر

      واقعا خسته نباشید این همه آدم بی گناه کشته بشن بعد اون وقت هنوز نگرفتینشون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گندشو در آوردین این تتیر آخر چی بود واقعا؟؟؟؟؟؟ فازتون چیه؟؟؟؟؟؟ آمار وقوع جرم در حال کاهش است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • دریا

      بایجازتون وقتی پلیسمنون تجهیزاتی نداره که بتونه دونفروبگیره واون قاتلا تجهیزاتی داشته باشن که بتونن 3تانیرومونو بزنن بکشن7تاازمردمم بکشن دیگه چه انتظازی بایدداشت؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج