اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۹۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

آقای وزیر این برای ما کرمانی ها خوب نیست!

جنجال خانه سینما به پارک ملت رسید

هوشنگ مرادی کرمانی داستان نویس و نویسنده "قصه های مجید"دوشنبه شب مهمان برنامه پارک ملت بود و در بخش هایی ازاین برنامه به شکل غیر منتظره ای به انحلال خانه سینما اعتراض کرد.

هوشنگ مرادی کرمانی داستان نویس و نویسنده "قصه های مجید "دوشنبه شب مهمان برنامه پارک ملت بود ودر بخش هایی ازاین برنامه به شکل غیر منتظره ای به انحلال خانه سینما اعتراض کرد .

مرادی کرمانی دراین برنامه بااشاره به اینکه خودش عضو خانه سینما است وبیش از ۴۰ سال است که با اهالی سینما در ارتباط بوده، گفت: «من با وزیر ارشاد آقای حسینی همشهری هستم و با آقای سجاد پور دوستم.

خطاب به این دونفر می گویم جوری عمل نکنند که انحلال خانه سینما گردن آنها بیافتد . این برای ما کرمانی ها خوب نیست. جوری جفت وجور کنند وسعی کنند یک تعادلی به وجود آید.»

وی باانتقاد از سیاسی شدن عرصه فرهنگ گفت : «من با آقایان عسگرپور و توحیدی هم دوست هستم. به نظرم خانه سینما خانه ای متعلق به هنرمندان است و هنرمندان همواره نقش ارزنده ای در نظام داشته اند.»

نویسنده قصه های مجید گفت: «با انحلال خانه سینما، دل هنرمندان می شکند. می گویند اگر هنرمندی دستش بشکند با دست شکسته می تواند کار کند ولی اگر دلش بشکند با دل شکسته نمی تواند کار کند.»

جنجال خانه سینما به پارک ملت رسید

آقای مرادی کرمانی درادامه اظهارات خود گفت: «ما در جهانی هستیم که دیگر سقفی وجود ندارد بااین وضعیت چرا ما می خواهیم بر در خانه سینما قفل بزنیم؟ ما هنرمندانی داریم که مردم با آن ها خندیده اند و گریه کرده اند. هم اکنون بسیاری از هنرمندان خود تلویزیون عضو خانه سینما هستند.»

وی ادامه داد: «باید کاری کنیم که نه سیخ بسوزد ونه کباب ... اما با انحلال خانه سینما هم سیخ می سوزد و هم کباب... به نظرم باید این مشکل را باکدخدا منشی حل کرد. بسیاری از مشکلات این کشور با کدا خدا منشی حل شده است.»

این داستان نویس تاکید کرد: «مسئولان باید کاری کنند خانه سینما پا برجا بماند و ما سر سیاه زمستون آلاخون والاخون نشویم!»

وی درادامه حرف های خود با ستایش از فیلم «جدایی نادر از سیمین» گفت: «فیلم جدایی نادراز سیمین که در دنیا بسیار موفق شده ،خدا را شکر فیلم خوبی است و خود آقای فرهادی انسان شریفی است و از دوستان ماست.

با فیلمهایی چون جدایی نادر از سیمین ما شاهد هستیم که مردم درصف می ایستند و پول می دهند تا فیلم ببینند.»


منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

جنجال خانه سینما به پارک ملت رسید


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • behnaz

      agaye houshange moradieh esfahani doustad darim

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج