adexo3
۱۶۹۵۹
۲۳ نظر
۵۰۴۵
۲۳ نظر
۵۰۴۵
پ

تجاوز وحشیانه به ۷ زن کرجی

اعضاي باندي كه متهم هستند هفت زن كرجي را ربوده و مورد آزار جنسي قرار داده‌اند در جلسه محاكمه جزييات آدم‌ربايي‌ها را توضيح دادند، اين در حالي است كه رييس باند همچنان فراري است.

اعضاي باندي كه متهم هستند هفت زن كرجي را ربوده و مورد آزار جنسي قرار داده‌اند در جلسه محاكمه جزييات آدم‌ربايي‌ها را توضيح دادند، اين در حالي است كه رييس باند همچنان فراري است.

برخي از شاكيان كه در جلسه دادگاه حاضر شده‌ بودند، گفتند حاضر به اعلام رضايت نيستند و مي‌خواهند متهمان مجازات شوند. زني بهمن ماه سال ۸۴ به ماموران پليس كرج مراجعه كرد و مدعي شد، سه مرد او را به‌عنوان مسافر سوار ماشين كردند و بعد در مكاني خلوت مورد آزار و اذيت قرار دادند و اموالش را به سرقت بردند.

اين زن در توضيح آنچه اتفاق افتاده‌ بود، گفت: «سه مرد جوان سوار ماشين بودند من هم كنار خيابان منتظر ماشين بودم.

مسيري كه مي‌خواستم بروم را گفتم و راننده هم من را سوار ماشين كرد اما بعد از چند دقيقه سر از جاده‌ ديگري درآورديم، مي‌خواستم پياده شوم خيلي ترسيده‌ بودم اما آنها جلو من را گرفتند، مورد آزار جنسي قرار دادند و به شدت هم كتكم زدند. سه مرد جوان هرچه پول و طلا داشتم از من گرفتند و بعد من را وسط بيابان رها كردند.»

در حالي‌كه بررسي ادعاي اين زن آغاز شده ‌بود، چند زن ديگر هم شكايت‌هايي مشابه را مطرح كردند. از آنجايي كه گفته‌هاي اين زنان شبيه به هم بود، پليس متوجه شد احتمالا كساني كه به اين افراد تجاوز كرده‌اند يك باند هستند، چراكه همه اين زنان مشخصات پيكاني سفيد رنگ را به پليس مي‌دادند كه سه مرد جوان سوار بر آن بودند.

در حالي‌كه بر تعداد شاكيان اضافه مي‌شد، متهمان هنوز شناسايي نشده‌ بودند تا اينكه تعداد اين شكايت‌ها به ۱۵ فقره رسيد و بعد از دو سال ماموران موفق شدند پيكان سفيدرنگي را كه شاكيان مشخصاتش را مي‌دادند، شناسايي كنند.

دو نفر از سه مردي كه گفته مي‌شد با استفاده از پيكان سفيد‌رنگ اقدام به آدم‌ربايي كرده‌اند بازداشت شدند و تحقيقات از آنها آغاز ‌شد. دو متهم به نام‌هاي «اميد» و «حسين» اتهامات را انكار كردند، اما سرانجام بعد از چندين جلسه بازجويي جرم‌شان را پذيرفتند اما زماني كه ماموران از شاكيان خواستند براي شناسايي متهمان در اداره آگاهي حاضر شوند، فقط هفت نفر از آنها حاضر شدند و مابقي ديگر شكايت خود را پيگيري نكردند.

بعد از اينكه هفت نفر از قربانيان دو متهم را شناسايي كردند، آنها پذيرفتند به اين زنان تعرض كرده‌اند. آنها گفتند: به همراه يكي ديگر از دوستان‌مان به نام «مهدي» زنان جوان را به‌عنوان مسافر سوار ماشين مي‌كرديم و بعد به بيابان‌هاي اطراف كرج مي‌رفتيم و آنها را مورد آزار قرار مي‌داديم. سپس پول‌ها و طلاهاي اين زنان را به سرقت مي‌برديم و آنها را رها مي‌كرديم.

با توجه به اينكه گفته مي‌شد بيشتر اين تجاوزها در ابتدا توسط مهدي متهم فراري پرونده انجام شده تحقيقات براي دستگيري او ادامه يافت اما ماموران نتوانستند وي را بازداشت كنند و پرونده براي رسيدگي به اتهام دو متهم به دادگاه كيفري ‌استان تهران فرستاده شد.

اميد و حسين در شعبه ۷۹ دادگاه كيفري‌استان تهران بارها مورد بازجويي قرار گرفتند و در مورد همدست فراري آنها از دو متهم سوال شد، اما حسين و اميد گفتند نمي‌دانند مهدي كجاست و احتمالا بعد از اينكه متوجه بازداشت آنها شده خود را مخفي كرده‌است.

با توجه به اينكه تلاش‌ها براي شناسايي رييس باند به جايي نرسيد، روز گذشته دو متهم براي محاكمه در برابر قضات حاضر شدند. در ابتداي جلسه محاكمه سه شاكي از هفت شاكي پرونده كه در دادگاه حاضر شده ‌بودند در جايگاه ايستادند و شكايت خود را مطرح كردند.

يكي از اين زنان گفت: من به‌عنوان مسافر سوار ماشين شدم، در راه متهمان من را به يك بيابان بردند. آنها به شدت مرا كتك زدند و بعد هر سه من را مورد آزار قرار دادند. اول مهدي اين كار را كرد. بعد دو نفر ديگر. وقتي كه از نفس افتاده بودم و ديگر نمي‌توانستم كاري بكنم پول و مقدار زيادي طلا را كه همراهم بود را به سرقت بردند.

گفته‌هاي اين زن و شاكي‌هاي ديگر در حالي بود كه ساير شاكيان هم در جلسات قبلي و در شكايت خود در بازپرسي جزييات تكان دهنده‌اي از اين تجاوزات را توضيح داد‌ه‌ بودند. يكي از شاكيان گفته‌ بود، او را ساعت‌ها مورد آزار و اذيت قرار دادند و بيش از ۱۰بار به او تعرض و جسم نيمه‌جانش را در بيابان رها كردند. وقتي نوبت به متهمان رسيد، در ابتدا اميد در جايگاه حاضر شد. قاضي محمدي‌كشكولي اتهامات را به اميد تفهيم كرد و گفت: تو متهم به آدم‌ربايي، تعرض و سرقت اموال شاكيان هستي، قبول داري؟

متهم جواب داد: اتهام آدم‌ربايي را قبول دارم اما من به هيچ كدام از زنان تعرض نكردم. او گفت: من فقط راننده ‌بودم و حسين و مهدي تعرض و اموال شاكيان را سرقت مي‌كردند البته بايد بگويم از پول‌ها به من هم چيزي مي‌رسيد اما اتهام تعرض را قبول ندارم.

در ادامه ديگر متهم پرونده در جايگاه حاضر شد، او هم گفت: من هم فقط اتهام آدم‌ربايي را قبول دارم. به هيچ‌كدام از اين زنان تعرض نكردم اما مي‌ديدم كه اميد و مهدي اين كار را مي‌كردند. من فقط در يك مورد مي‌خواستم تعرض كنم كه وقتي نزديك زن جوان رفتم، پشيمان شدم. البته اتهام سرقت را قبول دارم.

هر دو متهم در آخرين دفاع خود گفتند هرچه را كه در اداره آگاهي و در بازجويي‌ها گفته‌اند، قبول ندارند.

بعد از پايان دفاعيات متهم و وكلاي مدافع آنها هيات قضات شعبه ۷۹ براي صدور راي دادگاه وارد شور شدند.


منبع: شرق

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

تجاوز وحشیانه به 7 زن کرجی



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سمیه

      حالا اگر این تیترهاتون شیطان رو هم نداشت مشکلی نداره ارابه ی شیطان باند شیطان ...
      بعد از 2سال خوبه ماشینشون رو عوض نکردن که بتونن بگیرنشون پیکان سفید

    • marmar

      آخه واقعا این مسئله واسه من سوال شده که این میل جنسی اینقدر مهمه که عقل و اختیار و آبرو غیرت و انسانیت و.... رو بعضی ها به خاطرش، زیر پا میذارن؟؟
      آخه چی میشه به شما گفت؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • saeed

        ey vala marmar joon

    • sansiz

      تو رو خدا به همه دخترا میگم فقط سوار تاکسی بشین بابا من پسرم هیچ وقت سوار ماشین شخصی نمیشم همین چند روز پیش عجله داشتم نیم ساعت صبر کردم تو خیابون بلاخره تاکسی اومد سوار شدم اگه 10 ساعت هم منتظر میموندم باز سوار ماشین شخصی نمیشدم ولی بعضی دختران خیلی راحت سوار شخصی ها میشن من نمیخوام گناه رو بندازم تقصیر دختران ولی باید اونها هم حواسشون جمع باشه این زمونه گرگ زیاد داره

    • احسان

      مرمر خانم در تایید نظر شما باید نکته ای را عرض کنم که میل جنسی یک تمایل و غریزه ذاتی بسیار مهم و حیاتی است که می تواند باعث سعادت و تکامل زندگی یک انسان شود و برعکس درصورت عدم بینش فکری و فرهنگی می تواند انسان به نابودی و فنا بکشاند

      پاسخ ها

      • saeed

        beshin binim baba

      • sevda

        نه بابا.قسم بخور.انگار خیلی واردی ها.نه؟

      • mohamad

        are june khodet?

      • محمد

        جون خودت راست میگی؟؟

    • ا-م

      يكي از همكلاسيهام سوار تاكسي آرم دار شد و اتفاقي افتاد كه ديگر هرگز شخصي و غير شخصي استفاده نمي كند.

    • marmar

      بله آقا احسان من باهاتون موافقم . متاسفانه عده ای از این میل به طرز (عذر میخوام) وحشیانه ای استفاده میکنن.
      بعضی ها اینقدر به این مسئله پست نگاه میکنن که باعث به وجود اومدن این جنایات میشن.
      عده ای هم که انگار اصلا توان مقابله با این حس رو ندارن . و به هر نحوی که به ذهن بیمارشون میرسه ازش استفاده میکنن

      پاسخ ها

      • فاران

        درود بر شما ( + )

      • Melody

        marmar jon gol goftiiiiiiiiiiii

      • Maryam

        afarin marmar jooooooooon

    • محمد علی

      این موضوع واقعا اسفبار است و اسفبار تر از آن اینست که شاکیان با اینکه قانون را مطلع و دونفر عامل اصلی جنایت دستگیرو در تحقیقات به اتهامات خود اعتراف کرده اندبا عقب نشینی و مسکوت گذاشتن شکایتشان کار زشتر از متهمان کرده اندومن اعتقاد دارم که همین بی تفاوتی های جامعه باعث پرورش چنین جنایتکارانی میشود.

    • sevda

      نیاز به کالبد نداره که این قضیه.عقده ای بودن.تموم.دخترا هم عقلشونو جمع میکردن و حواسشون بود احتمالش کم تر بود که این اتفاق براشون بیوفته ولی در هر حالت این که تقسیرشو بندازیم گردن دخترا اشتباهه.

    • بدون نام

      مگه غیر وحشیانه هم داریم تجاوز تجاوزه حکمش هم اعدامه

    • bachemosbat

      برای اینکه درس عبرتی برای بقیه باشه باید تبعیدشان کنند به جزیره آدم خوارها وگر نه این قصه سر دراز دارد .

    • آي پارا

      نظر آقا احسان درسته

    • shirin

      hala khobe bade 2sal unam bade en hame etefaghe nagovari ke bara kheili az khanuma oftade tunestan peida konan en bando khaste nabashan vagheaaaaaaaaaaaaan???!!!!!!!

      پاسخ ها

      • Maryam

        vaghan rast migi shirin jon bade 2sallllll

      • Melody

        are vala aziZam

    • matin

      ha roz ye hadese jadid bayad bedon residgi va nobt dadgah edameshon knn ta ebret she vase bghiye.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج