adexo3
۱۷۱۲۸۹
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

درخواست طلاق به خاطر جراحی زیبایی!

مرد جوان وقتی دید همسرش بدون اجازه او دست به جراحی زیبایی زده به دادگاه خانواده رفت تا برای همیشه از همسرش جدا شود.

روزنامه آرمان: مرد جوان وقتی دید همسرش بدون اجازه او دست به جراحی زیبایی زده به دادگاه خانواده رفت تا برای همیشه از همسرش جدا شود.

چندي پيش مرد جوان به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد. وي در خصوص علت آن به قاضي گفت: آقای قاضی همسرم بدون اطلاع و اجازه من رفته و جراحی زیبایی کرده است. او به خواسته من احترام نگذاشته و من هم دیگر نمی‌خواهم با او زندگی کنم.

مرد جوان ادامه داد: ۳ سال است که با مهناز ازدواج کرده ام. مهناز همیشه دوست داشت که به خودش برسد و مرتب جلب توجه می‌کرد. در صورتیکه من اصلا دوست نداشتم همسرم اینطور آرایش کند و به خودش برسد. حتی یک سال بعد از زندگی مشترکمان مهناز پایش را در یک کفش کرد و گفت که می‌خواهد بینی اش را جراحی کند.

من خیلی مخالفت کردم ولی فایده ای نداشت و در آخر هم حرف او شد. مهناز بینی‌اش را با وجود مخالفت من عمل جراحی کرد. خیلی از این موضوع عصبانی بودم تا اینکه بعد از گذشت یکی دو سال از زندگیمان دیگر به این موضوع عادت و سعی کردم کمتر با مهناز سر این موضوع دعوا کنم.

وی در ادامه گفت: اما از چند ماه پیش دوباره درگیری‌های من و مهناز شروع شد. این‌بار مهناز می‌خواست گونه‌هایش را عمل کند. دیگر تحمل این یک کار را نداشتم. به او گفتم که هرکاری هم کند اجازه این‌کار را به او نخواهم داد. تا اینکه یک شب بر سر این موضوع با هم درگیری شدیدی پیدا کردیم و مهناز وسایلش را جمع کرد و به خانه پدرش رفت.

تصمیم گرفتم به خانه پدرش بروم و او را برگردانم. وقتی به آنجا رفتم در کمال ناباوری دیدم که مهناز بعد از رفتن به خانه پدرش، عمل جراحی زیبایی روی گونه‌هایش را انجام داده است. اصلا نمی‌توانستم باور کنم که مهناز تا این حد خودسر و خودرای باشد، براي همين مي‌خواهم از او جدا شوم.

وقتی حرفهای این مرد به پایان رسید قاضی پس از بررسی همسر او را نیز به دادگاه احضار کرد تا صحبتهای او را هم بشنود.‎
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sara

      بعضی آدما دیگه شورشو در میارن.جراحی زیبایی و پلاستیک مال اونایی هست که به علت حادثه یا هر چیز دیگه ای زیباییشونو از دست میدن یا اینکه عضوی از صورت دیگه خیلی نامتناسب باشه نه اینکه بیخود و بی دلیل ورداری هی دماغتو عمل کنی چشتو عمل کنی لبتو عمل کنی

    • شگفت زده

      پسره بهترین کارو کرده. دندون خرابو باید کشید و انداخت دور. اینجور زنهای بی شرم، آدم نمیشن.
      وقتی شوهرت تورو با همین چهره دوست داره، مرضت چیه که اینهمه عمل میکنی؟
      وقتی شوهرت میگه میری بیرون اینقد آرایش نکن، دیگه واسه کی میخوای خودتو نمایش بدی؟

    • sana

      خوب کاری کرده که طلاق داده.زنه مشکل داشت دیگه.میخواست برای دیگران جلب توجه کنه.همکارم تو سن 40 سالگی افتاد دنبال عمل دماغ و...کاشف به عمل اومد که با چند آقا اونم از نوع همکار رابطه داره کثافت.تازه شوهر بدبختشم خبر نداره از هیچی.

    • سارا

      احسنت به این آقا، باید درس خوبی به خانوم داده شود تا از این غلطا نکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج