اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۷۱۶۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دفع شدیدترین حمله داعش به «الرمادی»

ارتش عراق موفق شد، شدیدترین حمله گروه تروریستی تکفیری «داعش» به شهر «الرمادی»،‌ در استان الانبار این کشور را دفع کند.

خبرگزاری فارس: سرتیپ «کاظم الفهداوی»، ‌فرمانده نیروی پلیس استان الانبار عراق اعلام کرد که نیروهای امنیتی و ارتش این کشور موفق شدند روز چهارشنبه، شدیدترین حمله گروره تروریستی تکفیری «داعش» به شهر «الرمادی»،‌ در این استان را دفع کند.

الفهداوی با توضیح اینکه این حمله توسط ۷ دستگاه خودرو بمبگذاری شده که انتحاری تکفیری داعش آن را هدایت می‌کردند، آغاز شد، تاکید کرد که اوضاع امنیتی در الرمادی در وضعیت مستقر و خوبی بسر می‌برد.

شبکه خبری العربیه به نقل از الفهداوی نوشت: «نیروهای امنیتی و ارتش عراق روز گذشته (سه‌شنبه) با همکار نیروهای مردمی متشکل از عشایر منطقه موفق شد، این حمله شدید را دفع کند که با ۷ دستگاه خودرو بمبگذاری شده آغاز شده بود».

الفهداوی گفت: «دفع این حمله موفقیتی بزرگ برای نیروهای امنیتی و عشایر عراق شمرده می‌شود و اوضاع امنیتی در شهر الرمادی خوب گزارش شده و نیروهای امنیتی و پلیس بر اوضاع شهر و تمام جبهه‌ها و نقاط تردد اشراف و کنترل دارند».

استان الانبار روز گذشته شاهد زخمی شدن دو سرباز عراقی در یک انفجار تروریستی بود که یک نقطه ایست و بازرسی ارتش عراق در جنوب غربی الرمادی و کشته و زخمی شدن ۲۱ نفر دیگر در انفجار تروریستی مشابه در شرق الرمادی بود.

استان الانبار همچنین سه‌شنبه شاهد کشته شدن ده‌ها تروریست داعشی در جریان درگیری این تروریست‌ها با نیروهای نگهبان مرزی در نزدیکی گذرگاه الولید در غرب استان الانبار بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج