adexo3
۱۷۷۸۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

محبوب‌ترین نقاط جهان برای گرفتن سلفی

لیست جدیدی که توسط وب‌سایتی انگلیسی منتشر شده،‌محبوب‌ترین نقاط دیدینی جهان برای دوستداران عکس سلفی را معرفی کرده‌است.

خبرگزاری میراث فرهنگی: لیست جدیدی که توسط وب‌سایتی انگلیسی منتشر شده،‌محبوب‌ترین نقاط دیدینی جهان برای دوستداران عکس سلفی را معرفی کرده‌است.

وب‌سايت attractiontix.com ليستي را منتشر كرده كه نشان مي‌دهد مسافران براي گرفتن سلفي ساختمان‌هاي مرتفع و بلند و شهربازي‌هاي بزرگ را ترجيح مي‌دهند.

اين وب‌سايت كه در زمينه رزرو بليط فعاليت دارد، ۲۱۹ ميليون تصوير اينستاگرام را كه از اكتبر ۲۰۱۰ تا ژانويه ۲۰۱۵ به ثبت رسيده و با برچسب سلفي روي اين شبكه منتشر شده‌اند را بررسي كرده و براساس نتايج اين بررسي، ليست خود را منتشر ساخته‌است.

براساس اين ليست، محبوب‌ترين نقطه جهان براي گرفتن عكس سلفي برج ايفل در پاريس است، زيرا در اين دوره زماني ۱۰ هزار و ۷۰۰ سلفي در برابر اين برج به ثبت رسيده‌است. پارك ديزني فلوريدا و برج خليفه دبي،‌ مرتفع‌ترين ساختمان جهان،‌در رتبه‌هاي دوم و سوم اين ليست قرار گرفته‌اند.

براساس گزارش اين وب‌سايت، برج ايفل با ۱۰ هزار و ۷۰۰ سلفي، پارك ديزني با ۹ هزار و ۸۷۰ سلفي، برج خليفه با هشت هزار و ۸۶۰ سلفي، برج بيگ‌بن لندن با هشت هزار و ۷۸۰ سلفي، ساختمان امپاير استيت نيويورك با هشت هزار و ۴۳۰ عكس، ساگرادا فاميلا در بارسلونا با چهار هزار و ۹۷۰ عكس، شهر ديزني پاريس با چهار هزار و ۷۴۰ عكس، ساختمان كلوسئوم در رو با چهار هزار و ۶۷۰ عكس، Top of the Rock در نيويورك با چهار هزار و ۲۹۰ سلفي و پل لندن با سه هزار و ۸۲۰ سلفي محبوب‌ترين مناطق ديدني جهان براي طرفداران عكس‌هاي سلفي به شمار مي‌روند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اهواز رو جا گذاشتی...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج