اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۸۲۴۲
۸ نظر
۵۰۱۴
۸ نظر
۵۰۱۴
پ

قتل فرزند با شلنگ و سیخ به خاطر موبایل!

شروع به ضرب و شتم او با شلنگ و سيخ كرده و پس از مدتي با بي‌توجهي به ناله‌هاي«علي» به خواب رفتم.

ایسنا: پدري كه پسر ۹ ساله خود را با ضربات شلنگ و سيخ از پاي درآورده بود، ‌دستگير شد.

ماموران انتظامي كرج در ۲۵ دي ماه سال جاري از طريق تماس مسئولان يكي از بيمارستان‌هاي شهرستان كرج در جريان وقوع مرگ كودك ۹ ساله به نام «علي» قرار گرفتند.

ماموران با حضور در بيمارستان با پيكر بي‌جان كودكي ۹ ساله روبرو شدند كه آثار ضرب و شتم و جراحات با جسمي سخت بر بدن وي نمايان بود و با مرگ اين كودك تحقيقات كارآگاهان براي واكاوي زوايايي پنهان اين جنايت آغاز و آنان در تحقيقات اوليه دريافتند كه اين پسر توسط مردي به بيمارستان منتقل شده است اما پس از مدتي اين مرد از بيمارستان متواري ‌شد.

كارآگاهان در تحقيقات تكميلي دريافتند كه اين كودك در سال گذشته نيز چندين مرتبه توسط دو مرد به علت شدت جراحات وارده ناشي از ضرب و شتم به بيمارستان مربوطه منتقل شده بود به همين علت آنان با بررسي مشخصات مندرج در پرونده آدرس محل زندگي اين طفل ۹ ساله را يافتند.

با كشف سرنخي از محل سكونت علي، كارآگاهان به اين آدرس مراجعه كرده اما دريافتند كه والدين اين طفل از آن محل نقل مكان كرده‌اند.

كارآگاهان در تحقيقات تكميلي دريافتند كه پدر اين طفل مدت‌هاست كه به موادمخدر اعتياد دارد و مادر علي نيز به دليل مشكلات و اختلاف با همسرش،‌ خانه را ترك كرده است و علي به همراه پدر معتادش زندگي مي‌كند.

تحقيقات كارآگاهان براي يافتن سرنخي از پدر اين طفل كه او را به بيمارستان آورده بود ادامه داشت تا اينكه سرانجام محل اختفاي پدر علي پس از چند روز از وقوع جنايت كشف و وي دستگير شد.

پدر علي كه در ابتدا هرگونه ارتباط با اين پرونده را انكار مي‌كرد پس از مواجه‌شدن با دلايل و ادله پليسي لب به اعتراف گشود و با بيان اينكه سال‌هاست به موادمخدر اعتياد دارد در مورد روز حادثه، گفت: در روز حادثه در حالي كه موادمخدر مصرف كرده بودم به خانه بازگشتم كه متوجه شدم كه گوشي تلفن،‌ همراهم نيست و از علي خواستم كه موبايلم را به من برگرداند اما او عنوان كرد كه گوشي همراه نزد او نيست.

وي در ادامه اعترافات خود با بيان اينكه از سخنان «علي» ناراحت شدم، گفت: شروع به ضرب و شتم او با شلنگ و سيخ كرده و پس از مدتي با بي‌توجهي به ناله‌هاي«علي» به خواب رفتم.

وقتي صبح از خواب بلند شدم ديدم بالشت علي غرق خون است و سريعا او را به بيمارستان رساندم بعد از آن كه متوجه شدم او فوت كرده است، از بيمارستان متواري شدم.

متهم به همراه پرونده تشكيل شده در اختيار مقام‌قضايي قرار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • m

      خدایا این مواد با مصرف کننده ها چکار میکنه! همه حوادث برمیگرده به این مواد مخدر
      بابا جمش کنید

    • هستی

      اون مادره چه دل خجسته ای داشته که بچشو ول کرده مگه نمیدونسته شوهرش معتاده خوب بچشو با خودش میبرد

    • ایران

      در متن خبر ذکر شده که سال گذشته نیز چندین مرتبه این کودک به دلیل ضرب وشتم به بیمارستان آورده شده ، حال پرسش من این است : نمایندگان محترم مجلس ، مسئولین محترم بهزیستی ، قضات محترم دادگاههای خانواده و ایرانیان عزیز ، چند کودک دیگر باید شکنجه شده نقص عضو پیدا کنند و یا کشته شوند که ما به این نتیجه برسیم که باید یک اقدام اساسی کرد ؟ چرا قانون محکمی در این خصوص نیست یا اگر هست چرا ضمانت اجرای قوی ندارد ؟ با دل سوختن و آه و واویلا آیا می توانیم جلوی صدمات جسمی و روحی روانی بزرگترها را نسبت به بچه ها ( این نسل آینده ایران ) بگیریم ؟؟ چرا اقدامی نمی شود ؟ چرا ؟ چرا ؟ چرا ؟؟؟؟

    • tetras

      ashkam dare tond tond miad...faghat hamin

    • betty

      این اولین بار نیست که یک کودک به وسیله پدر مورد شکنجه و ازار قرار می گیرد و کشته می شود قانون در ایران حق نگهداری را به پدر می دهد حتی اگر صلاحیت نداشته باشد . و مادر در این مورد هیچ حساب می شود .تازه پدر مجازات نمی شود اصلا کودک بعنوان یک انسان که کشته شده محسوب نمی شود .پدر فقط شاید باید دیه بدهد!

    • reyhoon

      قاتل عوضی چطور دلت اومد؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      خدالعنت کند همچین پدری رو

    • parastoo

      man ke ravanshenasi khodam baladam babacham cheraftari konam moshala bacheye man enghadar fozole ke khoda midona vali tahala nazadamesh

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج